Friday, July 5, 2013

LAYAN TV MALAM NI..

malam ni malas nak BW lagi...
nak tengok sebenarnyer dia isteri ku..
episod akir..
hohohoho...
esok2 datuk buat lawatan ye...

16 comments:

Che Rosliza Che Mat said...

layan jangan tak layan ieta kikiki

adrianna syaz said...

Baik datuk..hehe

umi alya said...

Dgr2nya tak lama daa nak ngundi, Datuk calon bebas erk??

Ada 1 soklan nak tanya Datuk ni, camner ye nak tukar tmpat ngundi tp.. alaaaaaaaaaa takut lak, nnt dikatakan pengundi HANTU..

HeNRieTTa JoSe said...

Ok...selamat meninton....

Tihara said...

patut tak laayn ambe kat fb :P

Karukord jagau said...

kita dtg buat lawatan singkat ^_^

Gee GTG said...

alaaa... sampai hati datok.. dah pasang red carpet dah ni..uhuk222..

QasehnyaRania said...

layan je la dati.hihi

sihat ke?

the malay male said...

best ke citer tu

eita said...

CHE ROSE...hahahha..layan je kan..



ADRIANA SYAZ...kihkihkih



UMI ALYA....ha'ah..24.7 ni mengundi plok kat kuala besut....tukar tempat mengundi?.....gi kat pejabat umno pun boleh...




RIETTA.....heheheh



DIK TIHA....HEhehehe.....jangan lah marah dik ye..


KARUKORD JAGAU....kau pun bertambah sibuk leni...



GEE...HAHAHHA..takpe leh gulung balik...



QASEHNYA RANIA...KIHKIHKIH..ALHAMDULILLAH SIHAT


THE MALAY MALE...boleh lah..citer santai..

umi alya said...

Ita nak buang gambar punggung tu kan kat followerkan? cuba cara ni:-

i) pergi ke Blogger Dashbord
ii) Klik 'Followers'
iii)Klik tang 'gambar punggung' tu..
iv) Klik bah. "Sekat pengguna ini"

In Shaa Allah, boleh kuarkan ia dari senarai pengikut..

Jay Ar said...

Selalu tak sempat layan TV krn ada hal2 lain yg tak dpt dielakkan....

hainom OKje said...

Suka hati datuk le hehe

izan mama mia said...

hahahah,,tak pasal2 tertengok gak tadi, xbest pong

Si Matatajam said...

Nanti layan citer baru plak Jumaat ni..cam best gak Ieta..

9n0L4 said...

amboi. lyn jgk ssid ropenye. berebut nk tgk cite ni nge tgk bola mlm tu. hee.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...