Thursday, July 4, 2013

HADIAH LAGI...

semalam pos laju mari...
mujur aku dok dang gi kelas lagi...
tapi punyer lah malas...
suh aku gi sain kat van dia..
hadiah ni datang nyer dari kak ujie..
bab aku pengomen tegar kat blog dia...
hhehehehhe...
tima kasih kak ujie..
moga murah lagi rezeki akak ye..
dapat hadiah lah yang paling aku suka 
hahahha..
kain batik ni ingat nak buat kain skirt kembang..
aku memang tak reti pakai kain batik macam..
gadis pingitan yang lain..
hakhakhak..

21 comments:

izan mama mia said...

tahniah , hah xpandai pakaikain batik ??hok aloh demo ni

Ujie said...

sama2..:)

ni batik marble, dari tganu kata penjual tu. Dia agak labuh sbb utk pasangkan dgn baju plain. Akak pun ada satu..nak buat skirt gak. sbb yg sama mcm eita. Hehehe

Sorry ya, batik tganu balik tganu jugak.

Acik Erna said...

assalam eita..seronok kan kalau dapt kiriman pos laju ni

Puan Kutu said...

sy pun ada gak sabun ni tak pakai lg..dpt free gift masa beli CD afia hari tu

duniafana said...

wah congrate

aTieYusof Family said...

Tahniah... cantik je kain batik tu..:)

HeNRieTTa JoSe said...

tahniah akk....rietta baca smpai abis bru tahu hadiahnya adalah kain batik...igtkan yg kotak ada tulisan siam tu....ekeke....

wantie said...

hok aloh mu ni. dok padai pakai kain batik. wat je la getah kat pinggang tu..

tahniah.. suka gak sabun susu tu.

Jay Ar said...

Tahniah utk anugerah terindah itu....

hainom OKje said...

Okje pun lama tak pakai kain batik Eita...pakai lepas mandi je selalunya hehe

eMMe said...

tahniah la eita... dpt hadiah, best nye... kain batik tu wat la kain ape pun.. janji pakai kain, hahahah...

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

HeNRieTTa JoSe said...

psss....sedap jugak..rangup...tapi sedikit manis lah....

Tihara said...

alhamdulillah, bestnya dapat ken batik..akak kena tuntut kat pej pos sebab semalam takde di rumah.. :)

jaakechik said...

tahniah kak eita...

Che Rosliza Che Mat said...

Tahniah ieta...dah lama tak dapat top 5 pengomen tegar hihihi jeleslah pulok tengok ieta dapat kain batik...

QasehnyaRania said...

alhamdulillah tahniah kak
dah buat skirt kmbang.
jgn la lupa ksik tgk ye

Masya said...

tahniah .. murah rezeki eita...

eita said...

IZAN....hahahha..memang tak pandai pun...kalau pakai kain batik jalan macam orang jepun...



KAK UJIE....hahah..takpe kak...ita pun walau duk tganu tapi tak pernah beli pun kain batik....



ACIK ERNA...ha'ah kan seronok sangat



PUAN KUTU...tak pakai lagi ni...nak try jugak



DUNIAFANA...tima kasih..



ATIEYUSOF FAMILY...tima kasih....




RIETTA..hehehe...lupa nak tulis tu sabun beras..



WANTIE....hahahha..memang tak pernah pakai..selalu buat kain kembang...



JAY AR....tima kasih.


HAINOM OKJE...heheh..sama lah kita..



EMME...hahahha..betol doh tu kak..



saifudin...:)


RIETTA..OOOOO...


KAK TIHA....ita nasib tak kuar lagi kalu dok memang kena gi pjabat pos gok..



JAAKECHIK...tima kasih..



CHE ROSE....dah che rose sibuk duk mengedit...hehehhe



QASEHNYA RANIA...ph raya kot baru buat skirt...ni sibuk lagi...


MASYA..alhamdulillah...



Si Matatajam said...

Mmg best kalau dpt hadiah ni...M pun guna sabun tu..

9n0L4 said...

wahwah. kak tiha pun dpt op. tgk kat blog die smlm. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...