Monday, July 8, 2013

KERABU PELAM..


Hari ni rasa bosan yang teramat sangat...
tak tahu lah nape....
keje satu apa pun tak buat...
tengok pelam banyak atas pokok...
kite wat projek baru lah....
daripada buah hati aku ambik...
baik aku yang pow dulu...

ni projek baru aku..
kerabu pelam...
pelam tu aku parut kasar...
malas nak cincang..
yang ni macam biasa r..
sebelom wi ke jiran pow dulu untuk sesi fotografi..
jiran aku warga mas takleh makan banyak..
nanti mengalami kecacingan plok..
kihkihkih...


14 comments:

izan mama mia said...

mabeles sedak sungguh,nak gak eita,huhu

Cida de' Nuanza said...

nyum2...nyum..sedapnya
pembuka selera ni...

Nadhirah said...

Yummy . . . nak bli ahh utk dinner hrinih >.< td dah nmpak dah kat cafe , tengok kat blog kak ta , tros terliur nak mknn .

umi alya said...

kamu ni Ita, hari2 dok tayang makanan, sedap2 lak tu.. kalu le akak leh capai melalui PC ni & merasa, alahai bertuahnya badan..

Nory Zoulkefle said...

wahhh kerabu pelam...sedappp nii

Kesuma Angsana said...

alamak terliur sudah !

HeNRieTTa JoSe said...

Yummy...pndainye akk buat....mak rietta suka sgt....

eita said...

IZAN...meh lah...


CIDA DE NUANZA..malas nak masak sayur..tu yang kait pelam..



NADHIRAH...hehehe..beli dik jangan tak beli..



UMI ALYA....hahahha...takde apa nak tulis kak..sebelom pose leh lah tepek gambo makanan...


nory zoulkefle....boleh lah..bab ita baru belajar buat



KESUMA ANGSANA....alamak!!!...



RIETTA....akak baru belajar...nasib menjadi..



Tihara said...

ni kerabu woh pauh la kan, hehe :)

wantie said...

sangat sangat sedap tengok tu. bak mai sepinggan

shahdiana said...

my peberet ni..sedap makan..bertambah-tambah pun boleh...aish...kecur air liur tengah pose ni...

Si Matatajam said...

Kecoq ayaq lioq aihhh

9n0L4 said...

perghhhhhhh. org gong pasir nok gok. hehe.

Che Rosliza Che Mat said...

Ada sekali jiran beri kerabu mempelam sedap giler...makan gan nasi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...