Wednesday, July 24, 2013

YEAAAAHHHH...BAJU RAYA DAH SIAP.....KORANG?

macam budak2 je aku ni kan ...
hahaha.....
bukan senang nak siap bju sendiri tu...
baju xde upah..memang lambat lah sikit...
hahhaha...
korang punyer?


hanya mampu siap kan 3 pasang je...
ni pun nasib dah gunting sebelom aku sakit dulu..
banyak sangat orang bagi kain kat aku..
aku ni plok jenis yang malas teramat sangat2..
yang tengah tu je 
yang aku beli sendiri..
kes berkenan sangat2..
yang lain semua orang bagi..
sebelom basuh posing dulu untuk sesi fotografi..
hahhaha

lagi 4 pasang ni tunggu pah raya lah..
ye...
tu pun kalau mood nak menjahit baju sendiri mari lah...hahaha
yang ni plok..pemberian..
kakak ipar aku...mak mertua kakak ipar...adik ipar aku...
stok kain pasang sampai tahun depan..
tu pun kalau panjang lagi umur aku..
leh lah pakai kan...

30 comments:

Masya said...

beli siap jer kot.. x reti menjahit huhuhuhu

MulutPayau said...

Untung kalau pandai jahit sendirikan..jimat belanja..

Zee Suhaini said...

untungnya leh jahit baju sendiri..jimat dah belanja..

umi alya said...

jahit untuk akak boleh?

ANNA MARIANA said...

huh, baju anna x siap lagi..
kena beli siap la jawapnya... huwaaaaaa...........

fairus mohamad noor said...

salam ramadhan # 15
wah meriah la raya thn ni..byk pasang bju tu..
m3h thn ni pkai bju lame..

syiela said...

saya beli siap je x pandai menjahit.. untungnya pandai jahit baju ni kan

HeNRieTTa JoSe said...

comeinye...untung larr akak pndai jahit...rietta tempah jerr...itu pown sepasang jerr...

suka kain polka dot tu...sweet jerr tgk...

Kesuma Angsana said...

cantik2 baju raya tahun ni !

Waqheh said...

aku ingat baju kelawar tadi..

Acik Erna said...

waa..banyknya baju raya eita..acik ada sepasang je eita..tak tau bila nak pergi beli

nea lopah said...

Saya 2 pasang jer..untung pandai menjahit kan?

man said...

Untung ye..pndi jahit..hehe

izzah said...

bestnyer eita pndai jahit baju sendiri...sy nk beli ready made je nnti...senang cerita...kikiki..malas nk anto tempah baju rayer tahun ni sebab kes tahun lepas kain baju rayer sy ilang...huhu....

Che Rosliza Che Mat said...

untungnya ieta...tak payah beli kain pasang...

Ujie said...

Akak bekenan yg tgh tu, samala citarasa kita..


wantie said...

reti jahit baju sendiri pun non hado masa eita oi.. semua tempah je..

banyak stock kain pasang. bagi la satu. hahahaha

eita said...

masya...

beli siap pun ok kan..banyak pilihan

eita said...

mulut payau...
mujur kena marah dek mak dulu suhbelajar menjahit...

eita said...

zee....betol2..



Umi alya....dah tak sempat dah kot...


anna mariana....alaaa...ciann yer

eita said...

fairus....ni pun pah harap orang bagi suh jahit kalau tak..malas jugak..hahahha



syiela...leh belajar...


rieta....rietta pun pandai..sempat lagi nak belajar...akak kureng polka dot..tu yang tak jahit lagi..huhuhuhuhu



kesuma angsana.... :)


waqheh....hampeh betol lah kau..gambo dekat tu...


acik erna...banyak lagi masa ni kak...



nea lopah....leh jimat belanja...


man....hehehehhe



izzah...laaa...ada jugak ke kain hilang...adehhh...




che rose....hehehhe..tu lah...tapi antara benrkenan dengan tak je...orang bagi ambik je




kak ujie....ha'ah kan..sekali tengok hari tu terus jatuh cinta...jarang beli sutera sebenarnyer bab malas nak gosok..bekenan punyer pasal ambik jugak..



wantie...hahah..betol doh tu..ambik je mana yang berkenan..

Jay Ar said...

Saya cuma beli baju raya utk anak isteri. Utk diri sendiri dah bertahun2 tak pernah beli baju raya, pakai saja apa yg ada....

pisau belati said...

Pembunuh Tanpa Bayang :-

untung ada yang sudi memberi
tak perlu pusing-pusing fikir mahu cari lagi.

Puan Kutu said...

untunglah pandai jahit baju.sy ni ari yg dh siap je la kot.belum beli lg

izan mama mia said...

wah sakan depa ada byk bj raya
pinjam selai nnt pos cni yer sempat lg tuu hihiihih

tahn ni persiapan raya satu pun xbuat lagi,,

Tihara said...

emhh posing pakai hanger..
inagt tuan dia posing sendiri..
yang tengah tu terkenan la aii :)

nazeef nazeem said...

amboii..sakan raya berpasang-pasang baju..pandai jahit jimatlah kannn..

eita said...

jay ar....lagi masih boleh pakai..pakai je...


pisau belati....lama kau menghilang....betol tu..



puan kutu....ita xleh cari yang dah siap..yang dah siap takde poket..susah nak letak barang



izan....hahahha...sama size ke yang?....



kak tiha....hahahhaha....



nazeef..sekali sekala

hainom OKje said...

OKje ada satu tu...dah potong,... nak menghantar gi jahit tepi tu yg malas tu...
sebenarnya org dah tak mo terima tu yg potong sendiri hehe tapi tak siap2

9n0L4 said...

saye pun ade byk lagi kain yg belum jahit. tlg la jahitkan satu kak. hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...