Sunday, July 7, 2013

CITER HARI NI...

hari ni ada sikit rajin...
wat lah kari daging 1 malaysia..
sume aku  campak dalam tu...
kecuali telor rebus..
bab lupa nak rebus tadi...
sebelom atar kat umah jiran aku 
pow dulu untuk sesi fotografi..
kihkihkih..


balik atar kari daging..
lalu ikut kebun nenas aku..
selok kain aku  kain nenas...
eh!..eh!...ada masak sebiji...
apa lagi..sebelom buah hati aku ambik baik aku ambik dulu..
kang lambat tak merasa plok aku..
rambut nenas aku ni..
dah rupa macam rambut aleycat plok..

patut lah rambut macam aleycat..
sekali kembar 3 jambul nyer..
kalau buah tu kembar 3 best jugak...
pakcik kayo lah jawab nyer..
hahahah

20 comments:

umi alya said...

Kari Daging, sedapnya.. len kali nak pindah, biar berjiran ngan Ita.. hari2 dpt makan free

BlogsOf Hariyanto said...

kari dagingnya membuat ku jadi laper :-)

eita said...

umi alya..


heheheh...meh lah kak..ada lagi tanah kosong kat tepi umah ita...

eita said...

blogs of hariyanto..

kalau laper harus di makan dong....
kihkihkih

HeNRieTTa JoSe said...

Yummy....bla akk nk pos cni...ekekeke....akak pkai rempah aper yea buat kri tu....nmpak sedap....

Puan Kutu said...

isk kari daging tu sedapnya tgok..pandai eita masak semua campak masuk ye

BUNDA a.k.a KN said...

comey jer nenasnyer...tapi jambul bukan mainlahhh tingginyer...

hainom OKje said...

Nak berjiran dgn Eita le .... Dpt kari daging, tu belum puasa lagi tu hehe...

Djangkaru Bumi said...

daging sapi atau kambing ?
Selamat menyambut bulan ramadhan, mohon maaf lahir batin jika ada salah kata dalam berkomentar.

Djangkaru Bumi said...

daging sapi atau kambing ?
Selamat menyambut bulan ramadhan, mohon maaf lahir batin jika ada salah kata dalam berkomentar.

Gee GTG said...

saya terliuq..

hmm. buat gigi palsu perisa kari tu boleh gop..kankankan..^^

izan mama mia said...

kari daging?,,tak jatuh ke susuk berlian tuu

wah,,,cantik arr gambar

Masya said...

kat rumah ada nanas .. nak buat air...

Kesuma Angsana said...

kari daging ni KA paling suka mkn dgn roti or pulut kuning hehehe

eita said...

RIETTA....hahah..kalu pos mesti basi....akak pakai rempah kari daging baba's..


PUAN KUTU...tu je yang ada kat umah..



BUNDA...jambul kembar 3..tu yang tinggi semacam je..



HAINOM OKJE...hahahha...meh lah leh berjiran plok dengan umi alya..



DJANGKARU BUMI...Kari daging lembu....sama lah kite..



GEE....kalu terliur memang kena makan tu...ahhahha...tak boleh..



IZAN....tak jatuh ...dah tukar susuk cencalok..hahahahha



MASYA....yang ni nak peram..nak makan saja je...



KESUMA ANGSANA....ha'ah kan..sedap sangat kalau makan dengan pulut kuning



Tihara said...

hhoho, woh nanas paka kaing okk..

wantie said...

nyum nyum... sedap nya eita kari tu.

buah nenas tu sure jenis yang manis kan.. ada tak semanis mcm nanas bali tu.

Si Matatajam said...

Kari daging mmg peberet M... Jambul kembaq pun adooooo. Nanas tu nampak cinonitnya

9n0L4 said...

yg ni dok terliur ngat sbb mmg dok wahi nenas. hihihi.

Che Rosliza Che Mat said...

sedapnya kari daging...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...