Wednesday, June 26, 2013

WORDLESS WEDNESDAY...

23 comments:

umi alya said...

kamu ni Ita, serba serbi boleh.. hmpir2 PRU dolu2, bicaranya bak YB,kalah mokcik.. pastu tukang jahitpn ya, apatah lagi memasak (calon bini terhebat masa kini.), gamaknya kalu tempah ntuk dptkn khidmat jurufoto boleh tak??

Kesuma Angsana said...

hehehe nice pic lah dear !

the malay male said...

bugs

eita said...

umi alya...

hehehehe..hobi sekali sekala...takde lah hebat sangat..
binatang ni banyak kat pokok peria jiran..tu yang ambik..geram tengok....

eita said...

kesuma angsana..

thanks kak..

eita said...

the malay male...

tak tahu nama apa sebenarnye..main ambik je

JaSSNaNi said...

nice shoot.. cantekkk.. natang ape comel tu..

eita said...

jassnani/....kumbang kot

Ujie said...

Gambar cantik! Kumbangnya pun tak penah jumpe.
Nice shot...suka akak nengoknya.

eita said...

kak ujie...


ita pun tak pernah jupe kumbang ni...
ska makan daun peria...

Sayangku Zie said...

Tak pernh tgk...makhluk Allah

wantie said...

kumbang ni kalau kat umah akak di kampung suka benor lepak kat pokok terung..

Nice pics eita. teknik macro yang menjadi. akak tak pandai agi ar..

Tihara said...

mende nih ita? comey supe kite orkk..
nice capture young girl..
speking spain sedas :D

QasehnyaRania said...

nice pic la dato sri :)

MulutPayau said...


Tererlah eita ambik gambar....mmng cantik sangat..

eita said...

sayangku zie...

banyak kat celoh pokok...


eita said...

WANTIE....kat umah ita plok sokmo ye duk lepak kat pokok peria....kena zoom betol2 lah baru dapat gambo macam ni..banyak kali jugak ambik baru jadi..



DIK TIHA....kumbang rasa nyer...hahahhacomel sungguh lah untuk remaja purba macam kita..kihkihkih...




QASEHNYA RANIA....tima kasih



MULUT PAYAU...sekadar mencuba je kak..kalu menjadi alhamdulillah...

Gee GTG said...

saya cuba melihat kelibat kak eita kat sayapnya yang berwarna hitam itu.. tetapi.. gagal..aish.. :(

Che Rosliza Che Mat said...

kumbang apa nie?hehehe

ros_reeza said...

Salam kenal :) Ros follow sini.. Cantik gambar ni.. eh tu kumbang ke?..

eMMe said...

cantiknyew...
suke tgk gambar yg eita amik...

mesti mahal kamera eita ni...

eita said...

gee....
ada kat celoh2 tu..cuba zoom sikit...
heheheh





che rose..
ntah lah...spesis lady bird kot..



ros reeza....tima kasih..rasa nyer lah kot ...




emme....
hehehhe..tima kasih...boleh lah..

HeNRieTTa JoSe said...

Comeinye...kumbang ape tu?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...