Thursday, June 20, 2013

JALINAN AWAN....


semenjak 2 menjak ni suka benor aku menghayati awan...
menghayati langit....
seharian pun takpe...
hati plok rasa sayu semacam je...









18 comments:

Umie Artoqiemie said...

kalo buat hdr ni perghhh

Cik Pena said...

memang cantik gambar2 tu...dan hatiku turut berkata
"...begitulah.awan nano..nano...."...huhuhuh

Ujie said...

Ada ketenangan tika memandang awan...akak pun suka.

hana hadi said...

hana pula suka tengok bukit..

a.samad jaafar said...

antara terapi utk menghilangkan stress.. paling cantik gambar ke-2

shameel Iskandar said...

Memerhati dan meliti awan di dada langit, Insha-Allah bisa menghayati kehebatan Maha Pencipta

izan mama mia said...

suka juga tgk awan...rasa cam nak ramas ramas awan tuu...tentu gebukan...cam gula2 kapas rupanya..berketul ketul pelbagai rupa..mmg sampai sakit leher mendongaknya... best kalau dapat baring sambil menikmati awan...tapi view di kg lebih menarik berbanding di bandar...jerubu eita ... nak nampak awan biru dah kesamaran

juanz said...

awan yang terpilu ke yang?

fieda said...

comey..mcm2 bentuk ada..

HeNRieTTa JoSe said...

Awan mmg chantek....kdg kdg tenang hati memandang...kdang kdang sayu...dan kdang kdang takut....

Waqheh said...

Awan seperti terfanak...

Umi Nazrah said...

apa lagi, bentang tikar atas rumput pastu mata ke atas tengok awan lah. hehehe. macam omputih dok buat tu. tapi negara kita panas. heheehhe kena tahan la :D

the malay male said...

nyaman jeee

MulutPayau said...

cantiknya....
Terapi minda ni...

Puan Kutu said...

mmg cantik.tak dpt bayangkan langit tnpa awan

wantie said...

cuci mata kat sini..

eita said...

UMIE...tak reti nak buat yang oi...
huhuhu


CIK PENA...amboi..menyanyi sakan plok ni


KAK UJIE...ha'ah kan...hati rasa lega je bile tengok awan...


HANA HADI...bukit kat kita semua dah kena tarah..huhuuhu..


YOB MAD...betol2....bila tengok awan semua hilang...


SHAMEEL ...tepat sekali..


IZAN....Amemang best kalau dapat baring sambil tu tengok awan bergerak kan....


JUANZ....tak pilu lagi....


FIEDA...ha'ah kan....


RIETTA...tu lah kan macam2 ada...



WAQHEH....kau bahasa tinggi lah plok...


UMI NAZRAH....kalu kat sini buat gitu mau rentung kulit..hahahah



THE MALAY MALE.. ha'ah kan


MULUT PAYAU...hilang stress kan...


PUAN KUTU...mesti tak comel kan...


WANTIE...cuci jangan tak cuci...

Masya said...

tak jerebu xpe... kat selangor ni.. x sanggup rasanya tgk awan tu.. matahari pun x nampak huhuhuhu... jerebu makin terukkk uwarrrrrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...