Wednesday, June 5, 2013

TATKALA HUJAN...


jupe kulat ni depan umah aku..
nampak unik sangat..
tapi sedikit kelabu asap..
abang aku yang ambik..
maklum lah tak biasa guna kamera kecik..
heheehheh..
dia punye kamera besar..

sekali tengok macam rupa payung kertas..
yang biasa dalam citer cina ..
ph tengahari tengok..
kulat ni dah hilang..
agaknyer naik ke bulan ikut ayah pin kot...
hahahahha..

24 comments:

Gee GTG said...

x pon encik haram semalam tu guna buat payung kot..huehue..

tapi comellah..^^

eita said...

gee..

hahahha...rasa nyer lah kot..

izan mama mia said...

comelnyer kulat tu yew....

LYAfrina said...

comelnyer cendawan.. dh lme x jumpe cendawan camni

Tihara said...

hehe, ayoh pin plop..
cantik gambar kulak nih :)

Cik Pena said...

hahahaah....ayat yg last tu =))

Puan Kutu said...

seronoknya kawasan rumah eita.macam2 ada..kita yg dok kawasan kuarters ni macam jakun pulak bila tgok.hehe

wantie said...

sangat cantik. hahahaha... pepandai la ko eita siap ikut ayah pin ke langit.

cendawan apa ni? tak pernah tengok. selalu dengar ada kulat taik anjing. yang ni kulat taik ba** kot. muahahaha...pepandai je la kak T ni kan.

Djangkaru Bumi said...

jamurnya mirip payung.

Ujie said...

Mmg unik! Akak suka perati cendawan...mcm2 kaler bentuk.

Kesuma Angsana said...

unik sgtlah bentuk dier !

HeNRieTTa JoSe said...

Canteknye akk...rietta xpernah tgk lg yg mcm payung ketas nie...dh trik mentari, dia dh layu kot akk....hehehe....

Mama Adam said...

cantik! memang macam payung

eita said...

izan...

comel2

eita said...

lyafrina..

ita baru 1st time jupe

eita said...

kak tiha..

hahahahha....mana lah tau..tibe2 hilang..kot2 ikut ayah pin

eita said...

cik pena...
kihkihkih

eita said...

puan kutu...


umah kampung..macam2 ada

eita said...

wantie...

hahaha.....kut rasa nak tukar selera naik ke bulan...

tak tahu lah plok cendawan apa?

eita said...

djangkaru bumi...

ha'ah kan

eita said...

kak ujie..

ha'ah kan..comel je

eita said...

kesuma angsana...

teramat unik

eita said...

rietta...

hahahha.....memang takde nampak layu pun..
hilang macam tu je..
memang betol dia ikut ayah pin...

eita said...

mama adam..

tapi kalau hujan soh2 basah ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...