Monday, June 3, 2013

CINTA TERLARANG......TERSANGAT LAH HARAM..

mujur sempat di selamat kan..
aku baru je nak turun bakar sampah..
sekali dengar derap kaki..
ingat ada orang mari..
maklum lah duk sorang...
jiran aku balik kampung..
jadi tingkap hanya buka yang perlu je..
sekali jenguk ...
mak aihh!!...
selamba leng je...
kau lepak kat depan umah aku..
dah lah siang berlalok lagi..
asar pun tak lagi..
kau dah tunjuk muka..
memang nak kena ni...


 
tak yah gi jauh2 buang duit je..
gi zoo...
meh lepak kat umah aku..
hahahha..
mini zoo katakan..
aku jerkah langsung tak hirau..
hanya pandang aku dengan hujung mata dia je..

 
bila aku pegang pistol...
maklum lah penyiasat FBI kena ada pistol
hahahha...walaupun hanya pistol air...
pandai je dia lari...
rasa nyer gi lepak kat jiran belakang...

x jadi plok..
pandai nyer pusing..
masuk hutan belakang umah aku..
aku ingat lah..
kalau tuan punyer hutan ni tak datang jugak bersih hutan dia..
aku memang lelong sungguh lah..
tengok lah tak cayer..
menakutkan aku je nak turun tanah..
tu tak kira waktu malam lagi..
macam2 bunyi yang menyeramkan..
tambah seram bile ada bau-bauan...
arggghhhh...stresssss...

33 comments:

Gee GTG said...

kak eita.. awat x habaq awal2.. haritu pegi tganu.. boleh melawat..ngee.. ade kena bayar tiket x?

fardiyah said...

huh..babi tak kena keja ke?? ish seram nye..

eita said...

gee...

hahaha..free je ...tp klu bawak roti untuk tuan umah best jgk..

eita said...

fardiyah..

hari2 babi tu wat kje

eita said...

gee...

hahaha..free je ...tp klu bawak roti untuk tuan umah best jgk..

Shafiqah.S said...

erkkk.. tak takut ke kak eita? pecinta haram ni bukan suka menyondol ke? hahah

#rindu nak berblogging.waaa..aa

LYAfrina said...

kat rmh lya pon biasa tgk oinkk oinkk ni...

Cik Pena said...

hahahahhah....perh kak eita...sempat lg dia snap hehe

Ummi Iman said...

kalau akak pun takut. Kena panggil org yg suka mkn dia tangkap ;)

Ujie said...

Melampau la dia..siang2 dah tunjuk muka.
Rumah mak akak ada gak, tapi malam baru keluar.

Eita kena g beli pistol yg ada butir peluru bulat tu, boleh tembak bg kena..

ainnoraini said...

takut la pulak kalau ada binatang tu tetiba terjumpa kat mana2...

Masya said...

gegege.. tahu pulak eita pgg pistol dia larik eh...

Tihara said...

yey nok gi zoo rumah ita..
khinzir tunggal tu ita,
hati2, dia garang lebih ket, ada siong tak..

Hyazz Eibrhm said...

lorr..masih ada lagi menatng nih..haha
lama tak tengok..masa kecik2 dulu jer pernah nengok aihh

Jay Ar said...

Nasib baik tak keluar rumah sambil pintu terbuka, jika tidak tamu cute yg tak diundang tu masuk rumah utk tolong memasak, hihihihi....

Puan Kutu said...

meriah sungguh kawasan umah eita.macam2 spesis binatang ada.hoho

izan mama mia said...

itulah masalahnyer..eita..kg kg izan pun sama... tak egan silu dtg..menci tol... makin banyak suku sakat jelata dia... tu laa cadang kita pagar je keliling rmh kita...huuhu..

wantie said...

tengok tu dia datang sekor dia je. usha line dulu. jaga jaga nanti dia bawa geng..

eita said...

shafiqah...

takut kalau duk kat tanah..
duk dalam umah selamat lah sikit...

eita said...

lyafrina..

banyak jugak ke?

eita said...

cik pena...

hahahha...biasa lah...pencinta alam..

eita said...

ummi iman..

takde sapa nak tangkap dia..
babi hutan tu

eita said...

kak ujie..

kat umah ita tak kira siang ke malam ke...
ikut suka tok nenek dia lah bila nak kuar..

dah ada dah pistol tu..
tak kesan apa2 pun kak..agak nyer kulit dia keras kot

eita said...

kak ain..

kalau kena tu makan tak habis kak..
jenuh lah nak samak

eita said...

masya..

hahahha....tau jugak dia takut kan

eita said...

kak tiha..

jom kak..lepak kat mini zoo dungun...hahahhaha

tak perasan plok ada siong ke tak..

eita said...

hyazz...

ada ...
banyak lagi berkeliaran

eita said...

jay ar..
hahahah...
tau takpe..

eita said...

puan kutu..
umah tepi hutan kak..biasa lah

eita said...

izan..


letak pagar pun habis di sondol nyer...

kalau tanam pokok pisang plok..
hari ni tanam..
pagi esok dah kena sondol..

eita said...

wantie..

biasa dia datang memang bawak geng..
agaknyer hari tu geng dia gi makan kenduri kot..
hahahahah

Kesuma Angsana said...

eee tgk nyer !

HeNRieTTa JoSe said...

Bahayanye...cuba akk slow talk ngn tuan tanah tu....kang mcm mcm plak yg berjiran ngn akk....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...