Saturday, June 15, 2013

MASIH MOOD KELAHIRAN...


Dapat kad b'day dari libresse..
hohohoho....
tahun ni cuma dapat kad je..
tahun lepas dapat jugak kad n sticker..
hehehhe...dah orang bagi banyak plok songeh nye kan..
ingat jugak diorang kat aku..

buku yang aku order pun sampai..
sama dengan kad libresse..
berganda2 suka aku....
lambat sangat tunggu kesudahan citer dalam tv..
beli buku..cepat sikit..
2 3 kali g kedai takde jugak buku ni..
mujur anak sedara aku bagitau..
order online je...
sapa2 yang nak cari buku..leh lah lepak kat..
sapa yang register jadi member..
dia bagi potongan rm3...
jadi buku ni aku dah baca habis..
dah tau pun kesudahan nyer...
hehehe...
sapa2 yang nak tahu citer dia tengok TV3..
setiap isnin-khamis..
kul 7-8 mlm...

29 comments:

Jumria Alimuddin said...

Tgk gak crita tu skali skala...x follow 100%..tp memang mcm best...hehehe

http://jumnutriblog.blogspot.com

izan mama mia said...

ehe..layan novel juga yer..ehe...eita pinjam buku..err...

Teena Tna said...

Birthday bila? Happy birthday!!!
Lawa kad tu..

Tihara said...

ramai betui org minta citer ni, akak tak folow, heheh :)

QasehnyaRania said...

cantik kad tu :)

LYAfrina said...

waa..novel tu.. lya x tgl tgk drama dia mmg best.. nk car gak novel.. tp nk bca lps hbs drama.

Azian Elias said...

Assalam...


Everywhere with teduhan kasih..penangan adi putra....tak sabar nak tunggu besok..

eita said...

jumria

hari tu tertengok..tu yang layan...
hehehhe

eita said...

izan...

layan jugak sekali sekala...

alaaaa....dah ada orang pijam..
izan terlambat..
xpe2 isi borang dulu..
hehehhe

eita said...

teena tna...

dah lepas...

tima ksih

eita said...

kak tiha...

ita pun tak sngaja hari tu tertengok...
tengok..tengok sedap plok..
layan je lah..tapi tulah masa tu yang tak sesuai

eita said...

qasehnya rania...

ha'ah kan

eita said...

lyafrina...

tu lah kan..

lambat sangat tunggu citer...

eita said...

azian elias...

wassalam...

hehehhe...sama lah kite

izan mama mia said...

tag eita,

http://miaduniaku.blogspot.com/2013/06/simple-giveaway-3-hari-bersama-blog.html

juanz said...

sayang jgn leka sgt baca novel tuuuu..... keje umah dh siap ke blum? basuh baju, masak...

eita said...

izan.....

nati ita try usha ye

eita said...

juanz...

sume dah beres lah yang....
hehehehhe

HeNRieTTa JoSe said...

Eehhh...librese rajinnye.....dah abis baca erk....rietta blom bli lg....mak yg request....hehehe....bleh gak try order online erk....thanks akk for the share....

Ujie said...

dah terjebak dgn teduhan kasih la ni..

Masya said...

amboi sampai beli buku ni btl² x sabar nak ahu kesudahan.. tp kat buku lg banyak babak romantikkan... ;p

juanz said...

huhuhu... jgn leka baca novel mlm2 nnt lg teruk rabun tu yang.... :-)

wantie said...

happy belated b'day ieta. semoga panjang umur, murah rezeki dannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn... ketemu jodoh .

eita said...

rietta...

dah habis..sebab tak sabar nak tau citer dia..
hahhaha...jenis tak sabor..

eita said...

kak ujie..

ha'ah...

eita said...

masya..

tau takpe..
kihkihkih...

eita said...

juanz...

heheheh..malam memang tak baca...
bosan buat keje..baca 3 4 muka surat...

eita said...

wantie..

amin...tima kasih

fairus mohamad noor said...

selamat hari lahir..rajin baca novel ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...