Tuesday, June 25, 2013

HADIAH....TIMA KASIH DIK TIHA...

semalam Balik kelas  tengok ada surat...
yeaaahhh....hadiah dari dik tiha sampai..
hohohohohoh...
aku menang top 5 comenter kat blog dik tiha baru ni..
kihkihkih...
tima kasih ye...
:)

25 comments:

umi alya said...

murahnya rezeki.. tahniah

izan mama mia said...

huh...akak jeles ... dik tiha tu bg kat eita je... duit pak arab tu,...huhuhu...kabo kat dik tiha tu,..akak nak jugak duit arab..tu....

kikikkii..tahniah jadi pengomen tegar again

Puan Kutu said...

aloha!dtg dr hawai lg.hehe mmg rezeki eita

Umie Artoqiemie said...

lawanya lawanya aloha~

Masya said...

dapat jugak, terkejut dibuatnya.. tgh pikir bila jadi komenter terbanyak.. thn lps agaknya...

Ujie said...

Duit tu simpan dlm album tau..

Zai Zaiman said...

tahniah la ek.... banyak kebaikan sebenarnye kalo rajin luangkan pendapat dalam ruangan komen ni, paling tidak pun minda kite berjalan dgn ape yg kite bc dalam post entry tu...

wantie said...

amboi.. FM dapat. Pak Arab tu pun ko dapat jugak. dasyatttttttttt

fairus mohamad noor said...

tahniah ieta..aloha

HeNRieTTa JoSe said...

tahniah akk....sukenye rietta tgk FM tu...sangat cute....

HeNRieTTa JoSe said...

tahniah akk....sukenye rietta tgk FM tu...sangat cute....

juanz said...

cantiknya yang............

Tihara said...

huduh setarang tulisan dik tiha tuh!

**alhamdulillah sampai juga, berat kan fm tu :)

Kesuma Angsana said...

wah tahniah... cantik tu ! dah rezeki kan...

a.samad jaafar said...

selalu je dpt hadiah.. tak adil..!huhuhuhu...

LYAfrina said...

alhamdulillah..rezeki

eita said...

UMI ALYA....tima kasih...



IZAN....HAKHAKHAK....nanti kita pm dik tiha kita..



PUAN KUTU...tu lah...tak dapat gi hawai..dapat fm hawai pun jadi lah...


UMIE...:)


MASYA...ha'ah..tahu lepas punyer...



KAK UJIE...itu sudah semesti nyer...sayang tu...



ZAI ZAIMAN....tu lah kan..rasa di hargai sangat...



WANTIE...hehehe..rezeki tu..



FAIRUS....tima kasih..



RIETA....tu lah..akak pun suka...


JUANZ...ha'ah kan..



DIK TIHA...hahahah..biasa lah budak2 purba menulis..hakhakhak....memang berat pun..bimbang jugak kot jatuh dari peti..tapi molek je duk tepek situ...



KESUMA ANGSANA....betol2...


YOB MAD....hahahha...alaa yob..dengan adik pun nak jeles...



LYAFRINA...:)

Gee GTG said...

wah!!
untung die.. hehehe.. bile boleh gi hawai plop..^^

Telor Power said...

tahniah....fuh dari kepulauan hawaiii tu.
jauh sungguh

eita said...

gee....

jom kita gi..

eita said...

telor power..
tu lah x dapat pergi dapat fm pun jadi lah

Tihara said...

purba mung kate ke aku, babap karang :P

QasehnyaRania said...

tahniah kak :)

eita said...

DIK TIHA...
hahahahahhahahaha



qasehnya rania..
tima kasih

Che Rosliza Che Mat said...

tahniah ieta....dah lama tak dapat top 5 hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...