Monday, June 24, 2013

BERBUNGA DI HATI....

Sebelom gi knduri semlm..
ternampak bunga rose aku...
laaaa...bila masa plok dia kuar putik...
terpaksa pegang batang bunga tu..
angin kuar sangat...
abai je jari aku tu...

24 comments:

Tihara said...

cantik bunga ros ita, lapis2..
ooo angin kuat, ingatkan angin apa yang kuar..heheh :)

fairus mohamad noor said...

waa..cantiknye bunga ros tu..tanam sendiri ke..biasa susah nk idup kan bunga ros ni..

❤Kamsiah❤ said...

akak tanam ros tak pernah hidup hehe...selalu ja jadi arwah..

Waqheh said...

ooohhh camtu rupanya bunga ros...baru aku tahu ita oii

duniafana said...

cool....cantik sgt

JaSSNaNi said...

canteknya bunga mawar.. bau nya sweet sangat kan..

Umie Artoqiemie said...

buat wallpaper lawa ni *xde kaitan* haha

wantie said...

wah..mesti wangi bau dia. bunga besay.batang kocik je.

thanks ieta join GA akak.
good luck!

Kesuma Angsana said...

hehehe mesti harum sgt baunyer kan

izzah said...

cantiknya nampak bunga ros tu...kalau ada kt depan umah ni memang xjemu tengok......

izzah said...

cantiknya nampak bunga ros tu...kalau ada kt depan umah ni memang xjemu tengok......

eita said...

kak tiha..

ha'ah kan bau dia wangi giler..


hahahha....

eita said...

fairus mohammad...

abang ipar yang tanam..kite tengok je...
hehehe

eita said...

kamsiah..

kebetulan je ni..tu pun ada sebatang tu je hah..yang lain dah arwah jugak

eita said...

waqheh..
kau ni memang jakun sangat kan..hahahha

eita said...

dunia fana..
yup

eita said...

jasnani..
bau wangi dia tu halus je

eita said...

umie..

hahahha...boleh je...

eita said...

wantie...

tu pun dah melentuk lalok dah..baham di angin...

sama2

eita said...

kesuma angsana...

harum giler..

eita said...

izzah..
betol2

Puan Kutu said...

suka bunga rose sbb wangi.klu jumpayg org tanam macamni mesti nak hidu.tp ada org kata nk tanamnya macam ssh nak keluar bunga..auta kot

MulutPayau said...

cantik bunga tu..
Errrr..ada apa2 yg tersirat ke??? hehehe

Gee GTG said...

mesti wangikan kak eita.. bau die manis2 gitu.. ^^

dulu mak pernah tanam masa kecik2..
saya poyo jadi cinderella..
petik..
kena marah ngan mak..huahuahua..^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...