Saturday, June 22, 2013

CITER HARI INI....

hari ni lepak kat umah kawan aku..
adik dia kawen...
majls sambut menantu lah kiranyer ni..
jenuh jugak aku cari umah dia..
walaupun aku dah berkawan hampir 13 tahun dengan dia..tapi umah dia haram sekali punn tak pernah pergi..
biasa hanya lepak kat tempat dia keje....
dia je satu2 nyer kawan di alam bunian yang aku ada...
bukan aku ni sombong tapi....tapi...
xpe lah....korang pun kawan aku jugak kan..walaupun di alam maya..
kadang tu dia datang lepak kat umah aku..
tu je lah...
mujur ada peta...peta yang betol tu memang penting..
mujur hari ni hanya dia je majlis...
jadi senang lah keje sikit...


tunggu jugak pengantin..
tapi dia cakap pengantin sampai kul 2 ptg...
malas lah nak tunggu...
bab keje banyak...
ni pun dah dekat sejam lebih jugak aku lepak..
sampai kul 12..
balik kul 1 suku...

pastu biasa r..
aktiviti makan2...
kat 10 minit jugak ni duk tercegat kat air..
hahahha,..rambang mata tak tau nak pilih
air yang mana....
tak pernah jupe air yang banyak kat kenduri kawen..
air masak soh..soh aku tak ambik..
kat umah aku pun banyak..
hahahahha...
air masak..
air jagung...
air keladi..
air oren..
air asam boi..
pilih..pilih...

last2 ambik air oren je..
PA aku ambik air asam boi..
pah tu kita pakat tukar rasa...kihkihkih..
memang mabeles..

20 comments:

izan mama mia said...

uwaaa..bestnyer p kenduri kawen....terliur sungguh tgk pelnagai jenis air tuu

umi alya said...

wahhhhhhhhhhhhh bestnya..

Gee GTG said...

salam kak eita..

ala titew pon kawan awak juge..
yela2 x nak jadi pawang tipu lagi..sob2..

sedaplah air tu.. saya pon rambang mata.. macam astero plop..macam2 ade..

eita said...

izan...

best giler...

eita said...

memang best...

eita said...

gee...

wslam...

heheheh....sume kawan titew tau...
nak ambik tisu....cari keje lain ok..
hahahha..

tau xpe...

Ujie said...

PA? Wah..kelass eita ada personal asst!

Masya said...

amboi datok sri bwk PA pg kenduri yer... kikikiki... alam bunian tu yg x menahan tu

Tihara said...

bestnya gi kenduri rumah orang bunian, special tu..hihih

adiah FM ada sampai tak..acik erna nye dah sampai..kekawan lain tak tau kabo agi :)

Dayana Bahar said...

lama doh tak gi kenduri kawen.... hehe kalau pi mesti ambil nasi minyak.. sebab nasi minyak kat tempat kenduri lain rasanya hehe

p/s : leh pm kat fb kalau nak grab harga promosi Mealshake

MOH KEMBARA said...

Assalamualaikum Yong Eita, weeeyyy best makan nasi kenduri. Tapi takde gambor pengantin pulak.

Cik Pena said...

perh...air asam boi ye...fuhhh sodap tu

the malay male said...

byk tul pilihan airnya.

Puan Kutu said...

byk air dah macam jual air kt pasar malam,hikhik

wantie said...

kalau akak le. semua air tu nak rasa.

takut pulak kalau akak pergi kenduri yg serupa gini. kenyang air la jawabnya..

rajin benor dorang pelbagaikan air tu kan..

BTW pelamin shantek!

Kesuma Angsana said...

byk betul airnyer tu ! best kan g kenduri2 ni

izzah said...

gi kenduri ni best kn...leh mkn nasi minyak sedap...sy suka..hehe...

p/s: cntik pelamin dia...

eita said...

KAK UJIE...sekali sekala je kak bawak PA..



MASYA.. hehehehhe...


KAK TIHA..hahha..tau takpe....


DAYANA BAHAR...TU lah kan..nasi minyak orang kawen ni memang rasa dia lain sikit kan...



MOH KEMBARA...pengantin tak sampai lagi kak...malas nak tunggu...


CIK PENA...memang sedap pun..rugi tu....



THE MALAY MALE...tak tahu nak pilih yang mana...


PUAN KUTU...hahahha..tu lah kata..cedok sendiri rasa macam jual air lah plok



WANTIE...

kalau ambik semua kan kenyang air je lah..
kan sendawa pun kuar air..jenuh jugak tu...



KESUMA ANGSANA...best sangat2



IZZAH...kite pun suka..hahahahha

HeNRieTTa JoSe said...

Byknye pilihan air...klu pnas pnas sedap tu asam boi ais....

HeNRieTTa JoSe said...

Byknye pilihan air...klu pnas pnas sedap tu asam boi ais....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...