Sunday, June 2, 2013

BABY SITTER LAGI...

baru ni duk jadi baby sitter lagi..
riuh umah kejap..
hari ni x gi keje..
cover balik tido aku..
hahhahahah



 
duk ayun al fateh...
budak ni keje dia asik tido je...
nak mandi pun kena kejut..
kalau tak kejut soh2 x mandi...
ni kalau gee GTG...
tengok baju doraemon ni..
mau meroyan x makan nasi seminggu ni..
hahahahhaha....

 
ni masa ahmad umar tengah rajin..
leh lah suh ayun adik..
kalau tak masa dia banyak ke arah ..
menjahanam kan barang2 aku..
dan mengsepoh kan barang aku je..


aku tengok kan al fateh pun pening tengok abang dia..
jap mata dia jadi besar..
jap kan berkerut dahi..
mungkin dia fikir..
apa kena lah dengan abang aku ni..

bukan senang nak tunggu dia senyum..
masa dia banyak kearah membuat taik mata..
hahahhahah
geram betol aku bile tengok baby..
rasa macam nak makan je kan

13 comments:

umi alya said...

ada bakat tu jadi ibu mithali..

Tihara said...

ololo tomey bomeynya baby ita, meh bg akak makan, gewam comey do'oh

Bee Haa said...

sedap nye name al fateh.. moga bersemangat juang seperti sultan al fateh ^_^

Ujie said...

Dua2 nama hebat...

Baby rajin buat taik mata, sng la kerja eita kann..: D

Acik Erna said...

Eita..acik pun geram tengok gambar baby ni.best kalau dapat jaga ..comeeelll sangat

izan mama mia said...

muka nak sama dah ngan ahmad umar..ehe sah sah adik beradik satu mak satu bapak yer..hihihi....

Gee GTG said...

salam kak eita...
cis..dan cis.. lagi.. dan cis..
grrr...

saya memang x makan nasilah.. makan ruti jer..^^

p/s:nasib baik saya xde kat situ.. dah terpikir nak ambik baju ngan baby sekali..^^

Puan Kutu said...

comelnya..tembam adik si umar ni.nama pun baby.tido jer la kejanya..macam afia time tido rasa macam nak kejut je.bila dia bangun,kalut ibu soh dia tido.huhu

Masya said...

belajar² lah eita, memlua jadi baby sitter nanti jaga baby sendiri hihihihihi

Jay Ar said...

Nama al-Fateh ini mengingatkan JR kpd Muhammad Al-Fatih, penaklok Konstantinople yg berjaya menukar kerajaan Rom Timur kpd kerajaan Islam...

Karukord jagau said...

aku senyum aja lah ye hehehe

HeNRieTTa JoSe said...

comeiinyee.....cam ahmad umar jugak...

psss...apa lak makan....akak nie....baby mmg cute...rietta pown sukeee...


pssss.....akak tima ksih yea...rietta dh tgk blog yg akk kasi tu...dah ikut tuto dia...dah dapat pown vouchernye...tma ksih byk byk akk...

wantie said...

bagus la ieta ni. akak dulu tak pernah pun nak jaga jaga baby . anak sedara pun akak tak ngasuh tau...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...