Thursday, June 13, 2013

CADAR BARU...

cadar baru aku....
hehehhe...
asik jahit untuk budak2 je..
dah 5 6 set...
ini takleh jadi ni..
ni macam nak kena bedal je ni...
hahahhaha....
teringin jugak aku ni nak jadi budak..
maklum lah baru je sambut hari lahir yang ke 6 tahun..
hahhahaha...
akir nyer siap jugak aku jahit...
rasa ceria je hidup berteman plant n zombie
sekarang ni macam tak cukup masa je untuk bersantai...
nasib baik dah stop keje..
pas raya sambung keje balik..
cuma sekarang ni sibuk  buat keje kat umah je lah..
takde lah terkejar2 nak bangun pagi harung...



22 comments:

HeNRieTTa JoSe said...

Akk jhit sndiri?pndainye akk....rietta xreti lgsg...yg taw nye bli kt kdai jerr....

Gee GTG said...

salam kak eita..
amboi... sukanyaa. dia ade cadar baru..
gamer's betul ni..hahaha..
adus..^^
tapi cantik..^^

Acik Erna said...

Jahit sendiri? Pandainya eita jahit cadar

umi alya said...

tolong jahit ntuk akak boleh?

wantie said...

Lawoooo nyer. Kamu memang pandai

Tihara said...

pakar jahit menjahit ita ni,cantik!! :)

a.samad jaafar said...

salam buat dik eita,,
mati2 sy ingatkan cadar beli.. terkagum !!

QasehnyaRania said...

ass-alam.
wah kelas ko dato,jahit sendiri :0cantik pilihan warna.lena pon lama kan. hihi

juanz said...

wah! katun2 laaa.... ekeeke

eita said...

rieta...

jahit sendiri leh pilih corak macamana nak..

eita said...

gee...

hahaha...mesti lah suka...

eita said...

acik erna..

kalau belajar takde susahnyer..

eita said...

umi alya..
boleh tapi lepas raya..
sekarang tersangat lah sibuk nyer

eita said...

wantie..

tima kasih..

eita said...

kak tiha..

takde lah pakar sangat..
tapi boleh lah..nak pakai sendiri

eita said...

yob mad...

beli kain je pahtu jahit sendiri...

eita said...

qasehnya rania...

hehehehhe....

pilihan sendiri puas hati sikit

eita said...

juanz...

hahha...dah jemu dengan bunga...tukar kartun plok

juanz said...

ek? nnt kita punya tema apa plak yang? huhuhu.... (postlah gmbar spek baru...)

eita said...

juanz.....

hahahaha....kite punyer tema sakura.....kihkihkih...

alaaaa...sibuk x sempat nak berposing

Puan Kutu said...

alakite yg tua ni pun minat ak corak kartun cmni..layan gae zombie pun best gak.haha opss dh pencen!

hana hadi said...

menyerlah bunga matahati tu.. ceria nampak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...