Monday, November 26, 2012

PUTERA DUYUNG.....

hari ni edisi mencari putera duyung..
tak cayer ke?..
betol lah..
kalau tak cayer jugak ..jom layan..
kat mana aku cari putera duyung...
hahahahhah


kalau gi dungun...
jangan lupa gi hujung pantai..
menghala ke pasar....
nampak tak tugu dia tu...
kalau tak gi rugi sangat2...
medan ikan bakar ni dibuka..
6ptg-12 malam kot..
atau pun lebih...
masa aku balik tu pun dah 11.30 mlm..
sekali sekala merayap malam..

taddaaaa.....
ni lah putera duyung..
amacam rasa macam tertipu ke..
hahahahah.....
tu lah kan..
jenuh cari putera duyung..
ph ke sudah dok jupe jugak..

meh tengok menu apa....
yg abang zek  order..
ikan kerapu masak 3 rasa...
kupang goreng pedas ala thai..
udang masak lumpret...
jangan aku terrrprettt sudah...
sori..terkotor sikit...
air epal....
tea o ais...

mi basah...
yg ni aku punyer..
malam2 mana leh makan nasi..
nanti tak muat plok baju pengantin...
hahahahahhah...
tu pun kalau jadi pengantin...

jemput sotong...
gambo terpaksa asing..
sebab diorang atar tak serentak..

udang + sotong bakar...

ni aku punyer..
hohoho...
ph habis makan mi...
aku  bantai ratah lauk plok...
ermm..mcm budak tadika plok aku ni makan..
comot nyer pinggang....
sume tu memang sedap sangat..
tambah sedap bila ada orang yg belanja..
walaupun abang zek kata murah ...
tapi aku tetap rasa macam nak jatuh dari kusi...
walaupun bukan selalu dia belanja aku..
masa ni lah nak bedal orang...
huhuhuhuhu...

kalau mari dungun jangan lupa merayap kat sini...
dan jangan lupa ajak aku sekali..
tu penting yg amat2 sangat..
kihkihkih...


ok sebelom aku tinggal korang...

CE TEKA BERAPA HAGA SUME MAKANAN KAT ATAS TU....

52 comments:

sHaRiNa eLyaNa said...

wah sdpnya hidangan ni smua..rasa2nya harga dlm rm50 lbh kot heheh

Che Rosliza Che mat said...

mesti sedap...nanti balik ganu nok gilah kikiki

jaakechik said...

RM71.00.

HEHHEE...sajer jer teka tu. tapi meriah sungguh lauk pauk kat atas tu. terliur betul tgk. jaa mmmg ada dgr org ckp makanan area dungun mahal. betul ke gitu ekk? ke segelintir saja?

angahpikah said...

pergh!.. tngok pun memang tau sedap.. stress tengok sotong bakar n mee basah..

err RM 86.70 kah? haha

QasehnyaRania said...

udang masak lumpret tu guano kak ;D
apa ghasanya..
dalam Rm64.50

IntaNBerliaN said...

sedapnya...
75 kot

IntaNBerliaN said...

done hishop

MulutPayau said...

fuhhh memang sedap semua menu tu..

Cik.blogger said...

perh...sodap tu...

-meeSUPERGIRL- said...

tersembur2 air liur duk tgk .. argh!

Simple Me♥ said...

baru balik tadi dinner disini :)

HeNRieTTa JoSe said...

Semua pown sdap.....rm 100 kot..

Jay Ar said...

Sedap mata memandang, pasti lagi sedap perut yg kenyang kan??

Kuazue Mohd said...

tetiba nok gie cari seafood weekend nie.... rm150 kut...

9n0L4 said...

55 hengget kot? nnt kite gi mkn sini ehhhh. ;)

Si Matatajam said...

Adoi ingatkan cerita putera duyung ka apa.. Rupanya kedai makan.. M teka rm80++

Si Matatajam said...

Baik punya dok tayang udang kat M na...saja nak bagi terlioq..

nadia said...

lapar tibe2 lepas tengok gambar makanan malam2 buta. stessss T__T

nadia said...

btw, nak cepat sangattt sampai terlupa nak follow. done following. ;))

MAZLIZA ABD RAZAK said...

ermm...sedapnya makanan2 tu
terliur tengok (",)

siti fatimah said...

walawei.. sedap nye tengok makanan tu. mahal tak? bape harga makanan tu semua.

mana la tau kalau murah leh le terjah kot kot kalau gatal kaki nak jenjalan ke dungung.........

syiela said...

aduss sedapnya.. tetiba perut berbunyi plak

Jna marcello said...

hahaha klau Na pg na yg jd dungung tgk mkanan kat sne sedappp yummy~!!

IntaNBerliaN said...

done milk a deal

Ujie said...

Byknya..utk mkn berdua je ke..
Akak paling kechiwa bila oder sotong goreng tpg tapi dptnya jemput2 sotong.

Akak dh terlambat..takyah teka la ya ita.

Eh..sbnrnya sape abg zek tu?

eita said...

sha...

nanti sha datang sini akak belanja ye...

eita said...

che rose...

rugi tak gi

eita said...

jaa kechik...

ada tempat yg mahal ada tempat yg murah..kena pandai cari lah..

eita said...

angahpikah...

rugi kau tak rasa...
sedap diler...

eita said...

qasehnya rania...

rasa macam tomyam..tapi bukan tom yam...
nak tau kena rasa sendiri..
hehehhehe

eita said...

intan berlian...

singgah dungun jom lah gi makan...

eita said...

mulut payau...

tak hinggat dunia makan

eita said...

cik blogger..

best

eita said...

mee...

hahahha..jangan stress mee...

eita said...

simple me..

laaa..ye ke...
tak rugi gi dinner sini kan..

eita said...

jay ar...
betol2...

eita said...

kuazue...

jom..jom

eita said...

9n0L4...

boleh..boleh..

eita said...

si matajam...

kihkihkih....


hahahhaha..sedap..rugi tu

eita said...

nadia...

hahah..jangan stress....

eita said...

nadia..
tima kasih

eita said...

mazkiza..

kalau terliur kena makan tu..
kan kempunan plok

eita said...

siti fatimah...

x mahal mana pun...

try lah..

eita said...

syiela..

perut berbunyi kena isi tu

eita said...

jna...

hahahhaha...ada2 je na ni...
rugi na tak mari sini

eita said...

kak ujie...

takleh..ber4...saja je gimik tu...

tau takpe...
tak tau nape..bile order sotong goreng mesti dapat jemput sotong...


xpe..saja je kak..

abang zek tu..faham2 je lah kak

sHaRiNa eLyaNa said...

baiknya hati..org belanja hahah gelak besar..nak3

izan mama mia said...

laa camana boleh terlepas antry ini

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

udang tu mengancam la kak oiiiii hakhakhak

kinara kinatara said...

wah,.,nie rupanya makannan yang di teka..sedapnya...

jaakechik said...

nak tau camana cara jaa kira hari tu x? jgn gelak pulak tau...

ikan kerapu masak 3 rasa 18.00
kupang goreng pedas 8.00
udang masak lumpret 8.00
air epal 2.50
teh o ais 1.50
mee goreng absah 5.00
jemput sotong 7.00
udang/sotong bakar 18.00
nasi puteh 2 pinggan 3.00

TOTAL = RM71.00

hehehhee...gitu ler lebih kurang cara jaa kira rasanya kot. kikiki!

9n0L4 said...

hee. nok udang ehhh sepinggan. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...