Tuesday, November 27, 2012

KENDURI KAWEN..LAGI..LAGI..N LAGI...

ikut bos aku..n anak-anak..
tapi bukan anak aku ok...
anak bos aku...
gi makan kenduri...
rasa nyer ada lah bau-bau stokin dengan bos aku kot..
lupa nak tanyer...
seronok tengok majlis kawen ni...
aku je yg tak kawen lagi...
huhuhuuh....
tapi tulah kan..kalau gi majlis kawen..
mesti ada soalan cepu mas...
malas nak royat soalan benda...
benci tau...(nada gedik ye..kihkihkih..)


mula2 masuk je..
mata terus tertancap kat pelamin ni..
comel sungguh..
terasa aura nyer..
hahahahhaha

kali ni ..
jemputan aku bukan dari kalangan orang halimunan ye..
sebab nyer penuh kat pelamin...

pengantin pompuan orang betol..
pengantin lelaki halimunan..
sebab tu lah korang hanya nampak pengantin pompuan je..
kihkihkkih...

redah masuk jap dalam bilik pengantin..
bukan apa...
nak tengok comel dok cadar pengatin ni ..
mesti lah comel..
sebab aku yg jahit...
hohohoho....

langsung tak dapat nak hayati makanan...
bising sangat pokcik ni duk nyanyi...
ntah apa benda ntah nyanyi...
mujur dok hujan....

hari ni ada menu daging masak kermak...
sedap sangat bau dia..
tapi tak sanggup nak tanggung risiko..
rusuhan kat majlis kawen orang....
macamana tak rusuhan nyer kalau doh semua..
pakat duk berebut ke susuk berlian aku..
yg berterabur atas jalan kekgi..
jadi aku hanya ambik lada masak kermak..huhuhu...
apa pun..
makan lah yg paling best sekali..
menu kali ni sikit berlainan..
sebab kenduri kawen made in thailand...


29 comments:

Maria Menado~ said...

kawen. kawen. kawen. kawen.. kite bila lagi eita?? haha~

KY said...

nak tanya soalan boleh hehehe

wantie said...

cantik ita oi cadar tu. kalau akak tempah boleh tak?

seyes ni ita oi.. susah betul akak nak cari cadar kat pasaran. katil akak king size.

tilam lak 10 inci..memang susah..

izan mama mia said...

cantik pelamin...dan sah-sah xder gambar eita menyelit kat ctuu...cian kawen ngan halimunan yer..ish..memandai jer eita nih..dah g awal..pengantin tak sampai lg ler tuu...
er btol ker eita yg jahit cadar tuuu...lawa...
sikitnyer ambik nasi...dah sedap..balun jer 2/3 pinggan/..hiiihih

MAZLIZA ABD RAZAK said...

cantik cadar tu .. (",)

juanz said...

cepatlah eita.... x sabar nk tggu eita kawen ni. huhuhu...

Nadratul Syazwana said...

Nad cuti ni takde pergi kenduri kawin pun
Wuuu~

Jay Ar said...

Memang November & Disember musim kawen. Kalau tak pandai jaga makan dan selalu senaman, badan akan jadi belon dgn cepat...

Cho Zila said...

daging masak kermaktu camner eita..
ni masakan ngr mana yerk..

bulan dua belas.. kawen.. kawen.. nikah dan kawen...

sHaRiNa eLyaNa said...

pelamin ctk..tp mknan lg ctk minta ckit hahah

Ujie said...

Esok2 ita kawin sngla..boleh jait sndiri cadar idaman. :)

eita said...

maria menado..

hahahaha...jangan di tanyer soklan tu...
sob..sob

eita said...

KY..

xleh..sebarang soal jawab x akan di layan...kihkihkih

eita said...

wantie..

boleh je...
nanti try tanyer bos...
nanti ita bagitau ye

eita said...

izan...
hahaha...tau takpe...

pengantin lelaki duk berkaraoke kat bawah..tu yg takde gambo nyer..
hensem sangat pengatin t lelaki tu..hehhehe....

yup..memang ita yg jahit tu yg dapat jemputan tu..
langsir pengantin tu pun ita yg jahit...

tengah panas ketik...nasi plok panas...xleh nak masuk...

eita said...

mazliza....

tima ksih

eita said...

juanz...

hahahah....tunggu lah kucing bertanduk dulu..

eita said...

nadratul...

laaaa..nape plok nyer

eita said...

jay ar...
hahhah...tau takpe

eita said...

sha...

sedap sha..menu dia lain dari yg lain

eita said...

kak ujie..

rasanyer memang jahit sendiri lah kot...

IntaNBerliaN said...

wah, pandai ita jahit cadar yer :-)

IntaNBerliaN said...

done astro fear factor

Si Matatajam said...

Memang terpegun M tengok pelamin tu..santekkk sangat..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

pandai jahit cadar rupanya hikss

Kesuma Angsana said...

mmg dah musim kawen skang ni!

kinara kinatara said...

wah..cantik pelamin..:)

huhu...banyak ke susuk berlian nak sket..huhu..macam2 kak eita nyh..huhu:)

9n0L4 said...

kiutnye pelamin. mcm ala dlm taman gitu. :)

Che Rosliza Che mat said...

cantiknya cadar merah tue...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...