Saturday, November 3, 2012

LEPAK....hilang tensen

hari ni bosan sangat wat keje...
bila dah bosan memang takleh nak buat apa...
aku pun bersiap2...
nak gi kacau ahmad umar lah...
mujur dekat je umah dia..tapi dalam dekat pun 2 kali traffic light...
masa sampai mujur ahmad umar x tidor lagi...
yeaaaahhhh.....
rupanyer kat umah dia ...
ahmad umar ni memang nakal yg amat..
macam2 benda dia buat..
kalau datang kat umah aku senyap je...



waaa....main aeroplane..


aiyaaakkkk....ahmad umar dah makan sayap aeroplane..
adehhh..macamana nak terbang ni..

aku tengok dia berlari masuk bilik stor.
sekali dia kuar ..
dia ambik nyer shower..
nasib belom buka lagi..

mak dia marah...
dia ambik kotak susu dia plok..
ntah apa yg ada kat dalam tu pun aku tak tahu lah..

masa aku nak balik..
ayah dia ajak dia kuar..
pakai kasut main kat tanah plok..
seronok nyer tengah kira rumput..

yah..yah...yah...
tengah duk mengirai rumput...
sah2 kena mandi lepas ni..

mak dia kejar ..
bukan main lagi dia lari..
mujur tak masuk longkang..
eh!!..macam motor aku je...

aktiviti habis...
mak dia marah ..dia boleh senyum je..
basah jeruk peluh duk main...
suka sangat main pasir...

48 comments:

MAZLIZA ABD RAZAK said...

budak-budak..
kadang-kadang tengok telatah depa, lawak pun ada (",)

Tihara said...

as salaam

ololol lama tak tengok umar, bagi akak lah..hehe

wahh ita pakai RR ke.. ke RX..boleh tumpang :)

sHaRiNa eLyaNa said...

alahai comeynya dia..hehe..eee grm tgk..

eita said...

mazliza...

tu lah kata..
duk suka ke dia lah...sakit perut

eita said...

kak tiha...
wslm..
umar dah pandai berjalan dah..terkangkang2 tak betol jalan..

srx je...
boleh..jom merempit..
hahahah

eita said...

sha...

heheheh...

Daddy Ziyyad said...

Jangan main main tau..Ahmad Umar tu bakal pilot..tu pasal dia baham sayap eroplane...kah kah kah

kinara kinatara said...

wah bestnya dapat kacau dak2kecik...sukanya...:)

KY said...

budak lelaki memang mcm tu..buahh katakan hehee

jaakechik said...

jaa ni pon tgh risau gak kaki fikri dah makin melaju skrg, bila dah expert bjln sikit lagi xtau ler mcm mana, skrg ni pon bperang sokmo ngn dia..hihi...

IntaNBerliaN said...

comelnya!!!. geram je tgk... :-)

-meeSUPERGIRL- said...

haha .. Blh jd jurugambar budak kecik neh. .

Acik Erna said...

assalam eita..sukannya acik tengok ragam budak come ni.

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

heheh nakal2 budak kn, alhamdulilah sihat n aktif,,

comel ahmad ni

Ujie said...

Aksi kirai2 rumput..paling comel!

Jna marcello said...

HYE AHMAD UMAR YG HANDSOME...... HIHIHI CUTE GILA DYEEEE OKAY!

sHaRiNa eLyaNa said...

kak..jom join ni http://opzzpinky.blogspot.com/2012/11/segmen6-pekara-tentang-saya-ii.html

Puan Kutu said...

comelnya tgok gelagar umar..budak besar ni mmg seronok buat main.

oh ye aeroplane umar sebijik aiman pnya.cuma kaler jer lain.aiman pau paknjang dia soh belikan masa balik kmpg raya hari tu.hehe

izan mama mia said...

tomeynyer...baru dapat kaki laa tuu...seronoknya umar mak eita dia datang yer...

eita said...

dady..

harap2 lah..nanti leh naik aeroplane betol kan..

eita said...

kinara..

memang best..hobi masa bosan

eita said...

ky...
memang lah..tahan lasak betol..

eita said...

jaakechik..

makin laju..habis lah jawab nyer..jenuh nak mengejar tu

eita said...

intan berlian...

:)

eita said...

mee...
hahaha..boleh sangat2..

eita said...

acik erna...
wslm...
time bosan seronok je layan dia ni hah

eita said...

norshahfeza...

terlampau aktif kat umah dia je...kalau kat umah orang senyap je...

eita said...

kak ujie..

dah macam tok pawang rasanyer..
hahaha

eita said...

jna...

sabar2...

eita said...

sha..
dah join pun

eita said...

puan kutu..

ni ahmad pau dengan puan ieda....

eita said...

izan..

baru dapat kaki lah tu jelajah ahbis dalam rumput

Karukord Jagau's said...

aik moto ltk kat luar je...awat x kasi masuk :)

HeNRieTTa JoSe said...

Alaaa tomeinye.....
Telatah bdk bdk nie best...nak nak yg dah pndai berjalan....penat ngejar....

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

alolololo comeynya dia..geram tgk..baru dpt kaki jelajah habis la hehe

izzah said...

comell.....sedap wat peluk waktu tido ni..hehehe...

Kesuma Angsana said...

ala2 comey nyer die

9n0L4 said...

nnt 17/11 ni bwk budok ni dtg rumah ye. hehe.

eita said...

karukord...

saja malas nanti budak tu kasi calar plok motor aku kan

eita said...

rieta...

tu lah kan...
suka tengok dia terhuyung hayang nak jatuh

eita said...

wanieys..

memang lah..habis sume dia jelajah

eita said...

izzah..
hahaha,..macam teddy bear kan

eita said...

kesuma..

:)

eita said...

insya allah..satu kampung ita bawak..

syiela said...

seronok layan gelagat budak2 besar ni

syiela said...

seronok layan gelagat budak2 besar ni

Si Matatajam said...

Sukanya tengok telatah dia.. Comel sgt..

Che Rosliza Che mat said...

Seronoklah tue main kat luar hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...