Sunday, November 11, 2012

AHMAD UMAR N SUPERBIKE....

hari ni aku ponteng keje..
banyak urusan hari ni...jadi mals lah nak gi keje...huhuhuhu..
jangan tiru perangai macam aku ye anak2 semua...
hari ni banyak urusan ..kat mahkamah majistret..pejabat daerah....gi bank..
orang dah lah ramai....penat nunggu....
balik..lalu ikut pantai...
gi lepak umah ahmad umar...
kebetulan plok mak ahmad umar suh aku beli bubur...
yeayyhhh..leh ngosek ahmad umar lagi..hohohoohho...



jeles woooo...
tengok ahmad umar naik motor besar...
hahahha....
nak naik jugak...

waaaa....
aksi macho giler tu...
geram sungguh lah...


'wooiittt...tepi lah...
sibuk je kat motor orang..
syuuhhhh...syuuhhhh....'

bukan mai suka lagi..
tapi syang nyer gambo gegar sikit...

alaaaa...siannyer xleh ikut aku kuar..
ayah dia takde..jadi xleh kuar dari umah..

siannyer ahmad umar...
say bye bye...
untuk aku...
seronok ngacau ahmad umar..
tapi hari ni takde lah nak buat dia nangis lagi...

hari tu paku pakis dia dah jadi daun besar..
yg ni kuar yg corak lain plok...
adik aku buat hiasan depan umah dia..

plzzzz....hug me...
i need someone to share my sadness...

46 comments:

Jay Ar said...

Pix paku pakis yg last tu mcm kelibat org le pulak....hehehehe...

Tihara said...

as salam ita

why you sad sad hah, happy happy alwayz k honey..hehe

baju meroh tu mung ke ita? ke mummy umar.. :)

izan mama mia said...

wah...jelez juga tgk ahmad umar ada motor besar..hahaha..nnt ajak acik eita g merempit yaaa...tentu acik eita kalah..hihihi...

err..apa yg sedih tu..tell me..tell me..hhiihih..

Si Matatajam said...

Amboi dasatnya Umar...motor besaq tu..jom bw auntie Jejalan

IntaNBerliaN said...

besarnya motor umar... nak g jln mana tu :-)

nadia said...

comeynyaaaaa umar! :)

MAZLIZA ABD RAZAK said...

syoknya dapat motor besr
anak saya selalu naik kat tesco (",)

Masya said...

amboii merah kemain motor dia...

izzah said...

Org lain tgk pn leh jeles dgn kehebatan ahmad umat tunggang motor...hehe..brgayanyer dia yek:-P

wantie said...

memang jeles la eita. akak pun nak belikan anak anak akak motor mcm ni. tapi umah akak ni dah le korak je.
beli pun wat pe nak gerak ke mana. tak kan nak pusing pusing kat hall. kang terlanggar sofa bagai...

kalau umah kampung dah lama akak beli. jeles tengok orang dudk rumah teres, mcm mcm belikan untuk anak anak dorang. waaaaaaaaaaaaaaa

Kesuma Angsana said...

budak2 mmg suka ler dapt motor cam ni ... jgn sedih2 ye dear!

TiranaAduka said...

salam ieta
Bakal bikers tu cam tirana aduka.hehe

Ujie said...

Ada gayalah dia naik motor!

Suka akak tengok pakis tu..tak mcm biasa nampak.

Ujie said...

Kalau sedih..luahkan je. berkias pun takpe dlm blog ni. boleh legakan rasa..tenang jiwa. moga yg sedih tu cpt berlalu ya..

syiela said...

jelesnya ngan umar.. nak tumpang boleh

QasehnyaRania said...

ololo comeynya umar..
pokok paku pakis tu macam ..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

wah umar ada motor besar..nak tumpang boleh....begaya sungguh dia naik motor tu hehehe....

Kasih Salina said...

salam eita,comelnya dia naik moto besaq..bergaya sakan ye..

eita said...

jay Ar....

hehehhe..jarang jupe tu...

eita said...

kak tiha...

takpe kak..hidup sorang macam ni lah...selalu je sedih...

baju merah tu anak sedara ita,..merangkap sepupu ahmad umar...
dia tu minah enterframe...
kihkihkih

eita said...

izan
ingat hujung minggu ni nak ajak jugak dia merempit...hahahahha

eita said...

si matatajam...

hahahah..jom..kata ahmad umar

eita said...

intan berlian...

dia nak bawak aqilah gi jalan2...hahahahha

eita said...

nadia..

dia hensem lah...heheheh

eita said...

mazliza...

ita pun jeles tengok ni hah..

eita said...

masya...

hehehehhe.....

eita said...

izzah....
hahahaha....memang jeles yg amat ni

eita said...

wantie...

kalau tempat sempit memang susah nak main..
sian kat budak2....

takpe kak..nanti ada rezeki tu...

eita said...

kesuma angsana...

mak budak pun suka jugak main ni

eita said...

tirana...

ha'ah kan...
kihkihkih

eita said...

kak ujie...

gaya mat rempit tu..
hehehhe...

paku pakis ni comel sangat hidup berumpun..
daun dia pun tak cepat layu...


tima kasih kak

eita said...

syiela..

boleh..nak gi mana?
cakap je

eita said...

qasehnya rania..

hah..macam apa?

eita said...

wanieys....

boleh2...duk belakang..jadi tukang tolak..
kihkihkih

eita said...

kasih salina...

gaya profesional tu

jaakechik said...

ada byk nak tnya ni:

1. comelnya moto dia...besar molek... yg fikri kecik jer..hihi...

2. paku pakis wat hiasan? aiyaa..

3. nape sedih pulak? ada masalah ke?

teratak hati said...

Motor besar yg kecik..eita nk naik pun tk padan kan..hehe..

9n0L4 said...

sibuknyeeee mcm org kawen. gi mar gi mari. hehe.

shahdiana said...

ala comey nya ahmad umar....putih....dok kat motor merah...memang kena sangatlah....

sHaRiNa eLyaNa said...

nak naik motor tu gak hehe

eita said...

jaakechik...

tak sampai pun 200 motor ni...
beli lah satu untuk fikri..

ye...comel sangat duk tepi umah..unik

biasa lah kehidupan..

eita said...

teratak hati...
hahahha...tu lah kata kan..
terliur jugak nak naik ni

eita said...

9n0L4..
hahahahha....tau xpe

eita said...

shahdiana..

hehehhehe.....

eita said...

sha...
meh lah..

Che Rosliza Che mat said...

cantik motor umar...untie curik boleh hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...