Monday, October 28, 2013

SELAMAT PAGI...

meh sarapan dgn aku...
nasi greng telor + kopi cengkudu..
sambil tengok tayer ustaz..
hari ini ustaz izhar ariff...
jap lagi gi kje...

16 comments:

Puan Kutu said...

hari ni sy sarapan koteaw goreng je

t.a.t.a said...

saya sarapan mee kari. tengah hari semalam punya masak.

kak, makan guna pinggan tu bila sudu berlaga dengan pinggan, ada rasa ngilu tak?

yana aina said...

wahh .. sarapan pagi. tadi yana pon mkn nasi grg ^^

wantie said...

akak sarapan kurma 2 biji

Acik Erna said...

banyak sayur dalam nasi goreng eita tu..

JunAina said...

Bila le nak jadi mak yg baik tiap2 pagi buat sarapan untuk anak2.

Meriah betul nasi gorengnya.

eita said...

puan kutu.....dah lama tak makan..



tata..waaa..sedap nyer....takde plok rasa ngilu nyer..



yana aina...ehehhehe...tu je yang sempat buat.



wantie....bagus nyer..



acik erna....vege lah katakan..


jun aina...takpe..masih sempat lagi..

umi alya said...

ita masak sendiri ke tu? sedapnya

Jay Ar said...

Hari ini saya tak makan pagi, tak juga makan tengahari...saya cuma makan malam pada pukul 7.01 malam (berbuka puasa sunat Isnin)....

HeNRieTTa JoSe said...

Yummy...pg td srpan rti ksong jer...

Tihara said...

nak nasi toyen..
pg tadi akak ada tengok pasal nak pergi umrah/haji

jaakechik said...

nasi goreng homemade sedappp tuuuu....

Masya said...

nasi goreng kegemaran ni .. simple janji sedappp

nea lopah said...

sempat yer masak2 makan2 sblm p opis. sy bfast kat opis jer. hehe

eMMe said...

akak suke nasi goreng rupe gini eita, mesti sodap ni..nak la spinggan, heeee~

Che Rosliza Che Mat said...

sedapnya nasi goreng...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...