Monday, October 21, 2013

AKU PUNYER PERJALANAN.. PART 1

Date  :12.10.2013

walaupun dah basi ..tetap nak buat jugak ..
catatan perjalanan aku..hahahha...
leh buat kenangan kan...

aku sampai kat hentian kajang dalam pukul 6.30ptg..
phtu suh abang ipar aku berenti kat petronas nak mayam...jamak takhir..
kes nyer bas yang aku naik tu tak berenti mayam...
bas tu berenti kul 12.30 tghari-1.00 tgahari...
mana nak sempat gi mayam...sengal je...
pah mayam terus gi kedai buku dulu...
pahtu baru lah gi makan..
lapor menjelir-jelir..
hahahha...



biasa malam aku memang tak makan nasi..
tapi disebabkan lapor jelir...
aku order..nasi goreng ayam...
ambik kau..
tak pernah2 makan ayam..
aku bantai order ayam...
puas hati aku...
hahahha..

tambahan untuk aku mi bandung..
nampak sangat aku ni dah tahap kebulur...

pahtu pow nasi goreng kampung kakak aku...
nak rasa ..sedap ke tak...

phtu order air asam boi..
dah lah malam..
hujan plok tu..
boleh gi order air sejuk...
jangan kencing atas lembek dah..
tak tahu apa itu lembek?...
lembek tu tilam...
bukan lembik ala2 mak nyah tu ye..
hehehhe...

dah kenyang gi lepak kat dataran merdeka...
rasa nyer lah kot..
lupa plok tayer kakak aku..
tempat apa ni...

17 comments:

umi alya said...

woiiii dasat sguh ita, 2 pinggan sekali hadap, mmg daa ke tahap yg terlampau daa ni, hi3

Jay Ar said...

Bila sesekali makan malam, tu dia...belasah betul2..Saya juga jarang2 makan malam kecuali jika ke rumah orang dan dipelawa makan, terpaksalah juga makan utk menjaga hati tuan rumah...

eita said...

umi alya....hahahha..ni lapor tahap maharaja..



jay ar....duk sorang kat umah banyak malas dari rajin..bile makan ramai2 tu yang jadi terlampau..dan melampau..hahahha

Ummu Amar said...

saya tahu lembek tu apa..lemet kan?tilam nipis mcm toto

hainom OKje said...

Lawaklah eita.... ni lapar jelir hehe....mmg sengoti punya lapar lew ni yeh!.... kakak duk mana eita...

HeNRieTTa JoSe said...

Itu namanya balas dendam dgn makanan...hehehe...

adrianna syaz said...

Lembek..pnh dgr2..hehe..

nea lopah said...

nampak sedap sangat ni...terliur!

t.a.t.a said...

tu dia aih, memang lapar tahap gaban la tu. (sorry Gaban, aku pinjam nama kau.)

ofis lama saya bertemu dapur dengan restoran Kelantan. kalau order memang senang. order dari dapur aje. nanti depa hantarkan dengan mangkuk dulang bagai.

haish sedapnya mee bandung depa tu.

izan mama mia said...

wah sedak nyer nampok nasi goreng ayang tuu...nk order gak laa....g kl tok citer pong

wantie said...

tu dia ko ieta. dua pinggan ko makan. memang lapar tahap otomen ni.

Kesuma Angsana said...

kalau dah lapar gitu ler hehehe

eita said...

ummu amar....yup...betol sangat tu..



hainom okje...hahahaha..sungguh lapor...kakak ita duk kat cheras...



rietta...betol doh tu...



adriana syaz...hehehehhe...


nea lopah....memang sedap pung..


tata....hahahah...sian gaban...



izan....order..memang sedap....tak sempat nak citer....huhuhuh...



wantie....hahahaha....sungguh lapor..


kesuma angsana....betol..betol...

ros_reeza said...

lepas geram ke ni.. hihi. apa-apa pun memang nampak menyelerakan :)

Puan Kutu said...

byknya makan,sukalah perut.haha..

Masya said...

kalau dah lapar, yg x makan pun makan jer.. tu yg sampai 2 pinggan yer... hihihihi.. eita²..

Che Rosliza Che Mat said...

tgh diet..tak mau makan malam...tapi berat dok turun2 jugok...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...