Monday, October 14, 2013

BUNGA PUTIH.....PINK..MERUN..

hari tu masa gi umah abang aku..
ternampak pokok bunga ni hah..
ntah apa nama..pun tak tahu...
waktu pagi...
wana dia wana putih...tengahari bertukar jadi pink...
petang pah asar dia bertukar jadi wana merun...
dah macam amor hero je..
asik bertukar je kan..
hahahahha...




tapi sayang tak sempat tunggu yang kaler waktu petang...
sebab nak balik doh...

6 comments:

HeNRieTTa JoSe said...

Wah....chnteknye akk....tukar kler?bestnye...

Psss...raya ktner nie?dh blk umah?

Jay Ar said...

Namanya bunga seribu warna tak?
Apa pun Maha Suci Allah pencipta seribu keajaiban.

Salam Eidul Adha buat Eita dan famili..

t.a.t.a said...

bunga apa tu kak? macam sesumpah pulak dah. tukar kaler.

wantie said...

bunga apa tu. magic pulak leh main tukar tukar gitu.

Kesuma Angsana said...

wah cantik & menariklah , leh tukar2 lagi tu !

sHaRiNa eLyaNa said...

indahnya ciptaan Tuhan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...