Sunday, October 20, 2013

MAGIS...RAM

masa gi KL hari tu..turun je bas terus ke kajang..kedai buku Czip Lee..cari novel..Ramlee Awang Murshid.....
hri tu dah di umumkn dlm fb.jd harus cri lah...
mood nk membaca tu tak mari lagi.
jadi korang jangan tanyer aku citer dia macamana...
bab aku baru buka plastik dia..
kite demam..kaki sakit jlan kaki hampir 1 km ..
bawak beg berat lagi..huhuhu..
mujur tak mengalami sawan..haha
paling happy..
bos kata..xpe takyah dtang keje lagi..woooow...
errr...jgan bos buang aku sdah lah..hahaha....

sikit2 aku BW .. guna tipon semput lah sikit.. pc aku masih meroyan... lahir tak cukup bulan.. nasib ada phone..xde lah boring..

9 comments:

Masya said...

Selamat berehat, nnt blh bw hihihi... Tu dia peminat ram tegar ni

Jay Ar said...

Peminat RAM juga rupanya...

umi alya said...

untungnya Ita dpt boss yg baik giler..

t.a.t.a said...

PC lahir tak cukup bulan? first time dengar ni.

Ain Noraini said...

ada beberapa buah novel kat belum kakain baca lagi..mood belum mari lagii...

sHaRiNa eLyaNa said...

hye kak..lama xjenguk sni..apa kbhr?
sha baru ada masa nak on9 haha..wah..tajuk best..

hazlina azmi said...

best tak buku ni?..blogwalking,jemput follow blog saya ye...http://superstorevitaminhebat.blogspot.com/

eita said...

masya....memang tegar pun..hahahha....



jay ar..memang lah...



umi alya...memang terbaik bos ita...hehehhe..



tata....hahahaha...asik merajuk je pc tu..


kak ain..sama lah kite..


sha....alhamdulillah sihat.....dah lepas exam kan....



hazlina.....tak tahu lagi best tak..sebab tak baca lagi

hainom OKje said...

Masalahnya okje ni kurang suka membaca....sedih kan....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...