Saturday, October 19, 2013

BALIK KAMPUNG

dah seminggu bersukaria kat KL..
hari ni dah blik..sedihnyer...
nati blik umah mesti sunyi lagi...
berterabur jugak air mta masa kakak aku..say bye bye td..
sedih woooo...

13 comments:

Asep Haryono said...

Excellent stories. I visited Kuala Lumpur around mid November 2009 during Youth Engagement Summit sponshored by AIr Asia dan Simon Darby. I love Kuala Lumpur so much especially about Twin Towers. WIsh to return to KL again in the near future. Insya Allah

the malay male said...

mcm kt tol bangi je

umi alya said...

ishhhh ita, raya kt KL woo..

izan mama mia said...

oo..ry kat kl

adrianna syaz said...

Lama beraya tu..best2

wantie said...

sayang tul si kakak kat adik. sampai nangis nangis.

balik kg leklok ye.

Puan Kutu said...

takpe nti pegi lagi,simpan dulu air mata tu....:)

Jay Ar said...

Org KL balik ke kampung, orang luar KL beraya di KL. Di mana2 pun di Malaysia Raya Haji tak semeriah Raya Puasa, tak seperti di Tanah Arab, Raya Hajinya sangat meriah...

HeNRieTTa JoSe said...

Jgn lah sedey akk...jiran tetangga kan ada...kitorg kt blog nie pown ada juga....hehehe....

t.a.t.a said...

nampak susur macam tu memang fobia. kalau tersilap masuk susur, sesat, nak u-turn kat mana?

satu hal lagi cari u-turn.

sHaRiNa eLyaNa said...

ohh/..ohh..balik kg..oghhh
haha..

eita said...

asep haryono....di sebabkan dah lama tak gi KL..ni yang turun KL ni...saja hilang bosan..


the malay male...tak tau lah tol kat mana..tak perasan plok...mungkin jugak..



umi alya.....hahahha..iye lah kak...



izan.....yup...nak gi jalan kat umah tak tahu kat mana..


adriana syaz....memang best..


wantie.....memang lah..dah adik pompuan sorang ni je..mesti lah sayang..



puan kutu....hahahhaha...ada banyak lagi stok air mata..



jay ar...dah takde orang balik..biar kite plok gi melawat diorang..



rieta..hehehehe...betol2..


tata...tau takpe...silap hari bulan tak tahu gi mana dah..



sha....hahahhaha..



hainom OKje said...

Sapa yg sedih ni Eita.. awak ke kakak? hehe .. .
Duk KL ngan kskak je le...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...