Wednesday, January 23, 2013

WORDLESS WEDNESDAY...

Membaca itu jambatan ilmu...

33 comments:

izan mama mia said...

hai lama tak tgk si comel nie...wah dah pandai membaca sudah...

Saya Disini said...

rajinnye kecik2 dah rajin selak buku

KY said...

betul betul betullll

Asrul "iLham" Sany said...

Alaalala comelll... ;)

Ujie said...

buku masih cantik tu, jgn di'baca' sungguh2 abisla..^__^

suri solehah said...

rajinnya membaca hehe

wantie said...

alahai ita. comeynya dia membaca. mcm ye ye ja kan..

Tihara said...

alala budak tomei ni..nama umar kan :)

Kesuma Angsana said...

betul tu setuju sgt !

Jay Ar said...

Baguslah kecik2 dah minat membaca, sebab masyarakat Malaysia selalu dikatakan antara masyarakat yg paling malas membaca di dunia...

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Ilmu itu juga jambatan membaca! Kalau tak ada ilmu, macamana Umaq tu nak baca Lawak Kampus? Nak melukis pulak tu..

mie said...

bacalah....
rajin sungguh..
ehehehe

Jna marcello said...

cuteeeeee!
sampai ke besar hendaknya ..
eita Salam maulidur rasul.

sHaRiNa eLyaNa said...

da pndai mmbca gud2 :)

eita said...

izan...

lama dia tak datang kat umah..
baru ni baru je dapat tengok..
bercakap pun tak pandai lagi...
jauh sekali nak membaca

eita said...

saya di sini...

rajin selak takpe..jangan carik dah

eita said...

KY..

:)

eita said...

asrul..

macam aku kan...hahahhaha

eita said...

kak ujie...

hahaha...tu lah...takut jugak...

eita said...

suri solehah...
baru tengok buku..memang rajin lagi

eita said...

wantie...

hahhaha...ha'ah kan...

eita said...

kak tiha...

ha'ah kak..
lama dia tak datang..

eita said...

kesuma angsana...

yeayhhh

eita said...

jay ar...

mula2 tengok gambo dulu

eita said...

tajnur..

waalaikumussalam...

hehhehe..betol tu...
yob pun baca jugak ke lawak kampus ni?

eita said...

mie..
budak2 pantang tengok buku yg berwarna warni

eita said...

jna...

in shaa allah...

eita said...

sha...

hahah..membaca lah sangat kan

QasehnyaRania said...

mambaca ke menyemak tu :D

Che Rosliza Che Mat said...

hihihi...rajin belek buku..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

wah rajin tu..bijak2

Fieda Rafli said...

bagus..kecik2 dh pandai..

9n0L4 said...

tu bace ke nak koyak tu. haha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...