Saturday, January 26, 2013

BORING...

Boring bile net selalu xde..
:-(..
Dah lh duk sorang2..ni pun curi line orang...
Waaaaaaaaa...

24 comments:

Che Rosliza Che Mat said...

tenet tak okey ke hihihi

the malay male said...

tido

izan mama mia said...

cian dia.....tido laa best..kahkahkah

eita said...

Che rose...

Net tu dah mcm nyawa2 ikn dah

eita said...

The malay male..

Tak larat kalu asik tido je

eita said...

Izan..

Kesian kesian...tak larat lh klu asik tido je

jaakechik said...

line curik pun xper ler, at least siap gak 1 entry kan..hihihihi...

Halimaton Ibrahim said...

Assalam Eita, sapalah punya line kena curik tu?

MAZLIZA ABD RAZAK said...

siannya..
jangan la sedih-sedih :)

Pendekar Berkuda said...

entry paling pendek pernah hamba jumpa...

tahniah ! anda memang layak menang !

Jenguk juga Tutorial Cara Buat Auto Resize Untuk Image Pada Entry atau Widgets

Puan Kutu said...

dosa tu curi line org.haha..gurau jer!

Tihara said...

MMG BORING TIME LINE K.O
BILA LINE OK KADANG2 GI KE LAIN..HUHU

eita said...

Jaa kecik...

Hahaha ...betol tu

eita said...

Kak halima..
Wsalam kak..
Line jiran sebelah kak..hahaha

eita said...

Mazliza...

Kalu ada orang berborak kt umah xde lh sunyi sgr..ni ita sorg2 diri je..jemu jgk

eita said...

Pendekar berkuda...

Hahaha..ni je yg mampu hamba coret kan..

eita said...

Puan kutu...

Alamak!!!!...

eita said...

Kak tiha..

Betol2 tp yg ni dah kena potong dah

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

betol tu tenet xdak tensen la..boring tahap gaban

kinara kinatara said...

nampaklah keboringan tu..huhu

Kesuma Angsana said...

he he sesekali per salahnyer !

sHaRiNa eLyaNa said...

hehe..curi? pjm ja tu hehe

QasehnyaRania said...

la..pulak

9n0L4 said...

net ade tapi mase tadok ni. waaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...