Tuesday, January 1, 2013

TiMe 4 DiNnEr.....

meh join aku..
tp byar asing2...
hehe..


39 comments:

Izza Sakura said...

jemput join sni htp://iza-sakura.blogspot.com/

Puan Kutu said...

dh lama tak pekena kfc..en suami kata kena boikot...tp biskut julies beli gak.haha..

QasehnyaRania said...

boleh aje ..

sHaRiNa eLyaNa said...

heheh..mknan kgemaran sha ni hehe..nakkk

Si Matatajam said...

Baru lepas makan ari tu..sila la..

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Bismillah jemput makan! Ada sesiapa yang belanja eita ke? Sekalai-sekala makan di KFC tentu menyelerakan. Selamat Tahun Baru dgn azam tahun baru...

ejulz said...

lama dah x makan kepsi.. nak boikot.. mekdi pun dah x mkn lagi.. azam xnak jejak kaki kat sana lagi bila terbayang umat islam jd mangsa perang.. :)

Jay Ar said...

Selalu tengok anak isteri mkn aje mkn KFC nih, JR tak mkn..bukan sebab boikot atau pantang, tapi aromanya tak memikat selera...

Jay Ar said...

Pembetulan: Selalu tengok anak isteri aje mkn KFC nie, JR tak mkn..bukan sebab boikot atau pantang, tapi aromanya tak memikat selera...

Tihara said...

weyh yang ada udang tu cedappp...kfc ni kena boikot jugak ke sbb ada yg kata terkecuali

Halimaton Ibrahim said...

Assalamualaikum Yong Eita,
Fast-food?

wantie said...

Boleh... join sambil bayang yg ieta ada depan mata

HeNRieTTa JoSe said...

yummy....tengok picta nie...tetiba lapo....rietta xgemor sgt kepsi nie...tapi picta akk,buat rietta rasa nk kena p cr nie...huhuhu....

MulutPayau said...

Nak join jugak lah...hihihi...
Selamat tahun baru dear....semoga hidup kita sentiasa diberkati oleh-NYA...

Ujie said...

akak suka ayam yg tak byk isi..sbb suka rangup2 tu.. Biasa mmg request kat staf tu.

eita said...

izza....

in shaa Allah

eita said...

puan kutu..

heheheh..anak sedara belanja ni kak

eita said...

qasehnya rania..

:)

eita said...

sha..

meh..meh

eita said...

si matajam..
kite baru nak try makan

eita said...

tajnur,,


waalaikumussalam...
jemput yob...
anak sedara belanja masa nak atar ita balik kat cheras...
selamat tahun baru...

eita said...

ejulz...

bagus sangat2...

eita said...

jay ar..
sekali sekala orang belanja

eita said...

kak tiha...

boleh lah jugak..tapi rasa dia masin sikit..

eita said...

kak halima...

waalaikumussalam..

ha'ah kak

eita said...

wantie..

hehhehhehe

eita said...

rietta..

kihkih...tergoda jugak akirnyer...

tapi kan puas nak perabis semua ni

eita said...

mulut payau.....

heheheh...

selamat tahun baru kak...

eita said...

kak ujie..

ita hanya boleh makan bahagian dada ayam je..
yg lain memang takleh nak telan..
tapi yang ni puas jugak nak perabis ni

✿A I N A A✿ said...

uishhh sedapnyaaa KFC even smlm baru makan... aishhhheyyy!! kena kawal nafsu ni, kalau tak gemuk gedempol la ena cuti ni

Masya said...

Lame tak makan kfc, nape ntah... sejak amir asyik dok layan nasi ayam jer keluar ni.. eita nak belanja okk jer.. x aci btl byr sendiri eh..

Jna marcello said...

ietaaaaaaaaaa Na nk wishh HPY NUYER!!!!!!!! sorry late wishhhhh

Nazayiena said...

Sedapnya....nak join jgk.

izan mama mia said...

huuhhu...sejak cerita Gaza tu..my hubby dah xbg makan kfc..huuhhu...

Kesuma Angsana said...

sedap tu!

jaakechik said...

bestnya dinner plate kepci..lama dah x makan hihi...

9n0L4 said...

perghhhhhhhhh. lame dok mkn kepsi. blanje arrrrr. hee.

IntaNBerliaN said...

kfc.. menu yg best.. hihii

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

kepci sedapnyerrrrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...