Sunday, January 6, 2013

NO NET..

Baru jap je aku xdok kt umah..
Jiran aku sudah kasi potong net aku kat umah..huhuhuhu...
Sedihnyer...
Byar ikut time pun kena potong jugak ke?..
X faham aku...
Memang xleh nk update..bw...apa2 je yg berkaitan dgn net..
Waaaaaaaa....
Ni pun curi wifi..
Taip lh guna tipon...
Benci tau

15 comments:

sHaRiNa eLyaNa said...

alolo..jgn sdh2 ya kak..apply la umobile mudah ja 18 sebulan :)

9n0L4 said...

gundah gulane lah kalo takdok internet. hehe.

Ujie said...

camne lak jiran boleh potong net eita? share ke..

dah biasa ada intenet ni, mmg rasa semacam idup tanpanya kan. ^__^

Tihara said...

gigih ita bw..bestnya umobile tu kan..rasa nak tuko maxis ni..mahai sangat

Jay Ar said...

Camna pula jiran boleh buat camtu...tak paham..tenet tu kan kita punya mcm mana org lain boleh potong???

eita said...

sha...

sudah di sambung

eita said...

9n0L4..
tau takpe

eita said...

kak ujie..

memang share pun...

kalau ada ramai orang kat umah takpe xdok net pun..
ni dah lah duk sorang2..mana lah ada orang nak berborak..

eita said...

kak tiha...

dah bosan kak...
ada net best sikit

eita said...

jay ar..
ita share dengan dia lah..

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Walaupun terputus jaringan sesawang dan berupaya interaksi hanya dialam maya namun persahabatan tetap wujud dalam diri. Tak ape, banyak ikhtiar lain yang boleh diatasi dalam dunia global ini. Manusia ini jika hendakkan kekayaan ilmu, peluang dan kemungkinan harta perlu wujudkan hubungan sesama manusia seperti tertera dlm Surah AlBaqarah:61. Wallahualam

IntaNBerliaN said...

alahai siannya..

IntaNBerliaN said...

done nutrilite

9n0L4 said...

hehe. whatsapp la. ;)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

internet xder mmg boring hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...