Monday, January 21, 2013

HADIAH.....

Sekian lama tak nampak abang pos..
hari ni ada jugak...
yeaaahhhh....
dapat hadiah dari 9n0L4...@jaa...
orang yg sama je...
amekaw...sekali 3 dapat...
errmmm..sebenarnyer dah lupa aku teka apa..
hahhahaha...sorry...cikgu...












aku hanya mampu menyulam mimpi indah..
tapi tak mampu untuk menghidupkan mimpi tu....
'merintih perasaan ini..tiada kata mampu di ungkap...tiada yg mengerti'

22 comments:

HeNRieTTa JoSe said...

tahniah akk dapat hadiah lagi..

pss...xmo sedey sedey yea...

izan mama mia said...

tahniah dapat hadiah...

er tu napa merintih tuuu...cer cita cer cita

Fieda Rafli said...

amboi sekali 3 dia dpt..

bakpe sedih2 pulok tu..?

Afiqah Adzan said...

Wah ,bestnya dapat hadiah !!

KY said...

bestnya..tahniah.

Norzie hany said...

Tahniah Eita.

Sally Yatiey said...

Best2 ^_^
Tahniah ye :D

QasehnyaRania said...

tahniah dato sri :D
itu rezeki namanya :D

QasehnyaRania said...

tahniah dato sri :D
itu rezeki namanya :D

QasehnyaRania said...

tahniah dato sri :D
itu rezeki namanya :D

Masya said...

wahh.. merah menyala² ... ni kalau letak kat buku .. x tau muka surat terus jumpa hihihihihi.....

wantie said...

tahniah...

tu dia sampai dah lupa apa yg ditekanya. hehehe

sHaRiNa eLyaNa said...

wah tahniah akak dpt hadiah hehe

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Tahniah! Apalah nak disedihkan sangat kerana kita lahir ke dunia pun sudah lengkap sebagai manusia yang sempurna. Surah AtTin:4 لَقَدْ خَلَقْنَا الْإِنسَانَ فِي أَحْسَنِ تَقْوِيمٍ Sesungguhnya Kami telah menciptakan manusia dalam bentuk yang sebaik-baiknya (dan berkelengkapan sesuai dengan keadaannya).
Paling baik taqwim hidup dengan pelbagai aturan sepanjang hidup kita. Cumanya bagaimana kita mesti sesuaikan taqdir yang ditentukan dengan umur yang Allah SWT berikan kpd kita. InsyaAllah, suatu hari nanti akan terserlahlah mimpi2 indha itu! Wallahualam

Jay Ar said...

Tahniah dpt hadiah....

HeNRieTTa JoSe said...

salam....
maaf rietta tag akak lagi...jom join...kasi ilang sedey....

http://hati-dan-bicaranya.blogspot.com/2013/01/23rd-birthday-ga-by-si-bulat.html

Tihara said...

dapat adiah cute tu jangan sedey2 ye dik :)

Kesuma Angsana said...

tahniah ye dik

Che Rosliza Che Mat said...

akak pun dah lama tak nampak abang pos...sebab tak join giveaway...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

wah dpt hadiah...tahniah

Fieda Rafli said...

seronok eita dpt hadiah dari jaa..

9n0L4 said...

hehehehe. sapa jugok akhirnyeeee. meroh nyale polkadot tu. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...