Monday, December 31, 2012

MeNu MeNJeLaNg TaHuN BaRu...

lunch merangkap dinner..
boring lh...kejang kaki duk sini...
x sabar nk blik umah...
harap2 takde lh binatang peliharaan aku buat sambutan tahun bru kt umah aku sepnjang aku takde ni.
jangan lh tikus2 wat pesta todi plok.
jenuh plok aku nk bersih..

29 comments:

Pena Menari said...

peeeewwittt...lamanya bertapa kak eita....heheh..ades...kak eita wat lawak plak....guane banjir kat sana???...

eita said...

pena menari...
ni pun duk bertapa lgi ni dik oiii...
hahaha...

bnjir? x tau lngsung guane umah akak..tp orng ckap air dah surut..

nk gi bw tp xleh..pkai henpon..x kuar apa ikut google..susah nyer...

HeNRieTTa JoSe said...

Yummy....harap harap selamat lah yea umah akk....selamat tahun baru.....

QasehnyaRania said...

sian akak:)
bila nak blk dr merantau tu?

Tihara said...

sian kak ita..eh, akak plak..
ita duk kat cheras ke..?
take care yea,

:)

sHaRiNa eLyaNa said...

akak plg la cpt..rindu la hehe..akak sdpnya lauk2 smua tu hehe..nak skit

Ujie said...

Blm balik lg rupanya..byk sabar jelah ita ya.

Thn ni sambut thn baru kat s.alam nampaknya eita..:)

Puan Kutu said...

pun simple,nmpk sgt menyelerakan..:)

izan mama mia said...

salam dendang perantau..hihihi

Si Matatajam said...

M pun sambut kat umah ja...

Karukord Jagau's said...

selamat tahun baru ^_^

Kasih Salina said...

selamat tahun baru eita..sedapnya menu dia..nak sikit..

wantie said...

lama tul ko betapa. tak grad lagi ke. harap harap la tikus semua tu tak berdisko sepanjang pertapaanmu dik

eita said...

rietta..

in shaa allah...harap2 takde lh jln tutup...

eita said...

qasehnyer rania...

in shaa allah..hr kamis kot...

eita said...

kak tiha...

haha.akak pun ok...jgn nenek dah lah...
sekarang ni duk kat kjang

eita said...

sha...

ada jgak orang rindu akak...hehehe...meh mkn sekali..

eita said...

kak ujie...

mlas plok rasanyer nk blik..kihkihkih...

sambut kt kjang

eita said...

puan kutu...
tu je yg ada dlm peti...

eita said...

izan.....

hahaha....dah mcm raya plok rasanyer

eita said...

si matatajam....

sama lh kite

eita said...

karukord jagau...

selmat tahun baru

eita said...

kasih salina..

selamat tahun baru...

meh..meh mkn sekali

eita said...

wantie..

ha'ah kak...
dah jemu dah bertapa...
rasanyer nk kuar dah dari hutan ni..
hahaha.
hahaha..hrap2 mcm tu lh

Jay Ar said...

Lepas lama bertapa pasti dpt banyak ilmu dari Tok Guru....hehehehe

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

dah blk belum dr merantau ni

Si Matatajam said...

Uishhh tayang makanan ja ni..saja nak bagi M tergoda ni..nak diet pun susah ni..

izan mama mia said...

asyik tjk gambar makan jer...huhuhu

jaakechik said...

menu2 yg sgt menyelerakan..musim2 hujan ni...hihi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...