Monday, December 31, 2012

SeLaMaT TaHuN BaRu 2013...

selamat menyambut kedatangan tahun baru 2013..buat korang semua...

harap2 tahun baru ni akn lebih bersinar..

azam aku sama macam tahun...tahun..tahun...tahun...yg lpas..


31 comments:

Masya said...

selamat tahun baru 2013, samalah azam kita msh sama dgn ahun .. tahun.. lepas hihihihihi

sHaRiNa eLyaNa said...

slmt thun baru kak :)

HeNRieTTa JoSe said...

salam...selamat tahun baru akk...azam tahun lpas dah berjaya....azam tahun nie...akan bermula...dari hari ini...eeh....esok...hehehe....

trah zain said...

selamat tahun baru jugak (^____^)

izan mama mia said...

apa azam eita thn lepas?...hikhikhikk

Ibu Lala said...

Selamat tahun baru jugak....

QasehnyaRania said...

selamat tahun bRU juga ;)

Ujie said...

Tak terasa nak masuk thn baru..
Pantasnya masa berlalu.

wantie said...

selamat tahun baru

❤Kamsiah❤ said...

haha azam th baru...cpoy paste dari th2 yg lepas ja...

salam kenal dari akak

KHAIRUL AMRAN said...

selamat tahun baru juga

Tihara said...

haah..hape azam ita taun lepas?,copy soklan izan nih..hikhik :)
azam akak mungkin akan tertunai thn depan kut..insha Allah kalau panjang umo
slmt thn baru ita yg cumel:)

eita said...

sama lh kite..azam masih sama x tertunai..hahaha

eita said...

sha...

selmt tahun bru jugk..apa plan taun ni

eita said...

rietta...
bguslh tertunai kan.mcm akak ni tk sempat lngsung..dah lupa dah azam apa

eita said...

trah zain..

:-)

eita said...

izan.

hahaha..dah lupa lah...lama sangat..

eita said...

ibu lala...

selamat tahun bru

eita said...

qasehnyer rania..

selamat tahun bru

eita said...

kak ujie..

ha'ah kn kak...cepat benor masa berlalu

eita said...

wantie..

selmat tahun baru

eita said...

kamsiah...

hahaha..sama lh kite kak

eita said...

khairul amran...

:-)

eita said...

kak tiha...

hahaha...jawapan yg sama jugak..dah lupa apa azam nyer...

in shaa allah harap2 tertunai lh semua impian akak..

Jay Ar said...

Selalu rasa nak tergelak bila datang tahun baru adalah saja azam itu azam ini. Yg kesiannya ialah pekerja-pekerja Dewan Bandaraya, setiap kali pagi2 awal tahun baru mereka perlu kutip banyak botol arak dan kondom hasil maksiat di malam tahun baru..Mungkin azam tahun baru mereka ialah semoga tak ada sambutan tahun baru, jadi tak perlulah kutip banyak kondom dan botol arak...

eita said...

jay ar..memang pun...takde kesedaran sivik..

Si Matatajam said...

Hepi new year..

Kasih Salina said...

semoga tahun baru 2013 lebih baik dr tahun 2012..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

moga tahun baru ni lebih bermakna utk kita semua

Si Matatajam said...

Hepi new Year..

jaakechik said...

selamat tahun baru eita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...