Sunday, December 9, 2012

BELAHAN JIWA KU...

semalam sambut hari jadi....jiwa aku...
dah besar rupanyer....
taun depan dah sekoloh tadika....
rindu masa bersama dengan dia..
masa tu takan dapat di ulang balik...
aku sayang sangat dia...
Allah ambik mak aku..
dan Allah ganti kan dengan dia..
tapi kini dia dah makin jauh dari aku..
xpe..aku dah biasa kehilangan...
ianya dah sebati dengan diri aku...

dia suka ultraman..
aku tempah khas untuk dia..

tak sempat nak klik ..
dia dah tiup..
apa daaaa...

bukan main lagi aksi potong kek...
masa balik dia kutip habis semua yg ada kat atas..
kek tu..
aku baru nak pow..
wat hiasan..
hahahahha..

ni lah budak yg paling sibuk sekali..
masuk dalam bilik aku..
curi katak aku..
sian katak aku..
terkedang mati..
adeeeiii....

jahanam tudung saji aku..
ganti balik tu...

tengok budak ahmad ni makan katak aku..
jenuh lah aku basuh...
masam bau air liur dia..

tengah syok tengok budak2 makan..
budak ahmad ni datang mengacau...
budak ahmad ni..
tukang buat bising n memeriahkan suasana..

47 comments:

Ujie said...

alahai ta, sedih lak akak baca part dah biasa kehilangan tu. Tapi akak pasti, ita jadi org yg kuat jiwa skrg ni kan..

cantik sgt kek tu, meriah. mcm syg nak makan. :)

Tihara said...

as salam

akak percaya ita ni seorang yang tabah..cute2 anak buah ita, yg sambut birthday ni tak duk tganu lagi ke ita..jauh sgt ke dia...mesti banyak kenangan manis dengan budak2 ni..jiwa mereka suci murni.. :)

eita said...

kak ujie..

in shaa allah..
dah biasa kak....
sekarang ni malas nak fikir apa2...dalam otak keje..kelas..balik umah..tu je lah...hidup tetap kosong...


budak2 tu pun sayang sangat nak potong kek tu...

eita said...

kak tiha...

wsalam....

masih sama sekampung dengan ita...cuma berlainan jalan...
dekat tapi jauh......

wantie said...

Suka otomen yer... happy berd day. Ha..budak kecik tu dah tak jual mahal. Bagussssss

Jay Ar said...

Tabah selalu dgn ujian Allah...

izan mama mia said...

wah meriah kek tomen dia....sayang nak potong kan..alahai si ahmad..makin besar makin best tengok...err..best pulak kan kalau ada anak lelaki...heh..kesitu lak mama mia yew...hiihhi...harap eita cpt2 dapat baby bila kkawen nnt....

Si Matatajam said...

Hi hi comelnya Ahmad..dia la yg menceriakan hidup Eita kan..

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Dalam dunia fana ni, banyak perkara boleh kita milikki tetapi tak boleh nak capai! Apatah lagi buah hati ditangan orang dan bukan milik kita. Jangan fikir yang jauh2 walaupun berada didepan mata kelak terasa hati. Berpada2lah apa yang ada pada genggaman tangan selagi hayat dikandung badan. Wallahualam.

TiranaAduka said...

salam eita
Moga tabah..kehidupan harus diteruskan.

jaakechik said...

eii comelnya kek tu, colourful, mmg suka ler dia kan dpt kek otomen pojaan hati, hihi.

jaakechik said...

maaf yer eita, jaa tak perasan ler pulak eita ada mintak alamat umah jaa. lagipun ingt saja nk suka2 jer teka-teka rege tu. adehh... soryy ya.... jaa rushing loni terjah blog saing2.... soooryyyyy....

jaakechik said...
This comment has been removed by a blog administrator.
sHaRiNa eLyaNa said...

hpy belated day..jiwa kak eita hahah

Kasih Salina said...

salam eita..cantiknya kek tu..

HeNRieTTa JoSe said...

olooh....baru nk mnta otomen tu....ekeke....chantek kek tu akk....

kinara kinatara said...

huhuhu..cantik kek 2 kak ieta..:)

nak jugak boleh..hehe..

geli ngan katak..

pssst..2 kata mainan an?

MAZLIZA ABD RAZAK said...

sabar ya eita...ada hikmat disebalik tu.
sian katak tuh...heh..heh..

QasehnyaRania said...

sabar ye kak
budak paling sibuk tak penah miss ..hihi

selamat petang ;D

Asrul "iLham" Sany said...

ada ultraman.... sodap :)

Che Rosliza Che Mat said...

Kek ultraman sedapnya.....meriah betul kek....

Iqlima Jannah said...

Awok....bday kita bulan depan :)

Dayana Bahar said...

Makan katak...? Eirk

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

wah kek tu pos sikit boleh x....

budak plg sibuk tu comey..sian katak tu..tudung saji tu pun sampai kemek jadinya heeheee

eita said...

wantie....

hehehhe..tu lah katanyer

eita said...

jay ar
in shaa allah

eita said...

izan...

hehehehe..budak tu memamng...

in shaa allah kalau ada rezeki

eita said...

si matatajam...

kalau dia datang mesti terbalik umah punyer

eita said...

tajnur...

waalaikumussalam...

betol..bayak benda dalam dunia yg tak boleh kita dapat...

dan memang betol..buah hati ita milik orang

eita said...

tirana aduka...

wslm...
in shaa allah

eita said...

jaakechik..

memang suke sangat2

eita said...

jaa..
takpe..thanks..ita pun suke2 je

eita said...

sha...
thanks

eita said...

kasih salina...

kek budak2...comel lah

eita said...

rietta..

hahahha..dah habis lah rietta

eita said...

kinara...

hehehhe...
dah abis..

mesti lah katak mainan..
takan lah katak betol plok

eita said...

mazliza..

hahahha..tau takpe..mati katak tu

eita said...

qasehnya rania..

memang lah..

eita said...

asrul..

memang sedap

eita said...

che rose...

kek budak2 memang meriah

eita said...

iqlima....

alamakkkkk!!!!...
sapa ni?..
kita lupa lah..

hahhahahaha

eita said...

dayana..

ahhahahaha

eita said...

wanieys...

basi kalau nak sampai tu..

tu lah..habis semua barang

MulutPayau said...

semoga eita tabah hadapi segalanya..

suka tngok aksi si comel Ahmad tu.....

Karukord Jagau's said...

hepy besday :)

tabah hati dan senyum2 aja selalu yaa

IntaNBerliaN said...

mula2 baca entry ni dh sedih.. sabar yer... ita kuat..

IntaNBerliaN said...

eh, lupa nak tanya, tudung tu ita dah dpt lum yer?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...