Thursday, December 20, 2012

BURUH PAKSAAN...

baru ni kain sampai..
jenuh lah aku mengangkat..
rasa macam keje kat pelabuhan je..
huhuhu...
bukan sikit...
satu bunga untuk 40 meter tu...
sekali kain sampai.
sekali rambang mata nengok nyer...








aku suka wana biru..
tapi takde pun kain cadar yg sampai wana biru..
sedih nyer..

28 comments:

izan mama mia said...

jual kain ker apa pulok ni eita cer citer bg jelas..

Che Rosliza Che Mat said...

kain pasang ke cadar nie hihihi

baby comel said...

cantik-cantik la kain dia..

KY said...

betullah..cantik2 semua..

MulutPayau said...

Cantiknya...kain cadar ke dik..???

Jay Ar said...

Sampai 40 meter...nak buat baju utk raksaksa ke?? Hehehehe...

sHaRiNa eLyaNa said...

cantik la kak

-meeSUPERGIRL- said...

senaman .... dah turun 5kilo tuh . haha

Ujie said...

Oh..ni sume utk buat cadar ya.
Akak suka yg last tu..:)

MAZLIZA ABD RAZAK said...

cantik-cantiknya
kain pasang ka ?

angahpikah said...

saya like 2 yg plg atas tu... tp serius suma cantik-cantik.. tukar kaler len plak la kak eita..

Cho Zila said...

ni bisnes baru yerk...
akak memang suka bunga2 gitu.. ceria..

shahdiana said...

sume ni kain cadar ke..mak aii cantiknya macam nak buat baju...eita jual kain ke sekarang...boleh beli ni...

izzah said...

semua cntik2....bunga2 ni leh buat jiwa kita damai jer...

wantie said...

ieta.. cantik. nak jugak. king punya.

kinara kinatara said...

wow..banyak nye kain..jual ke kak:)

Tihara said...

lawo2 nye kain, rasa nak buat jubah..tapi cadar ek?

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Tak apa eita, buruh paksa Jepun ketika membuat landasa keretapi maut mendapat pampasan RM 207 bilion. Kerajaan Jepun sudah membuat kenyataan membayarnya pada tahun 2009 walhal yang hidup sehingga kini dijangka adalah sekitar 4,500 sahaja . Selainnya seramai 30,000 adalh pewaris. Banyak tu... boleh jadi jutawan kalau diagihkan! Tapi topik disini bukanlah buruh paksa zaman Jepun tetapi rezeki yang eita akan dapat! Tambahan pula keluarkanlah bakat yang terpendam dan terndam!

Uncle Jonni said...

katil aku x pernah ada cadar... dem !!

Karukord Jagau's said...

eceeehh..! yg x ada tu la yg dia nk heheee

Masya said...

cantik²nya.. konfius jap ni kain baju ke.. kain cadar huhuhuhuhu

9n0L4 said...

ni nak buat kawen ke ape ni. :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

kain pasang ker ni....

Si Matatajam said...

Cantiknya..paling berkenan last pict tu

Jna marcello said...

cantikkkkkkkkkkkkkkk nyeeee

syiela said...

catik semuanya.. adei rambang mata

HeNRieTTa JoSe said...

Chantekkkkk semuanya....

QasehnyaRania said...

cantik yg warna merah berbnga rs tu ;D

lama tak singgah sini.sbb bercuti..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...