Wednesday, December 19, 2012

LABU LABI

hasil pancingan kat umah..
akibat banjir..
sapa nak..
angkat kaki..
hahahha...
tengah fikir menu apa yg sesuai...
tapi..
goreng pun sodap ni...



tahniah buat anak sedara aku...maisarah..
kerana berjaya mendapat 9A dalam PMR..
yang sorang lagi tu dapat 5A je...selebihnyer aku tak tau..
aku je yg dapat 8A 1B...
hehehehhhehe

32 comments:

sHaRiNa eLyaNa said...

nak goreng? ish jahatnya..cute bah dia..

Ujie said...

akak panggil kura2, taktau la beza tak dgn labi2. dulu biasa jumpa kura2 dlm longkang parit tu..

*bela je ta..buat kwn.

jaakechik said...

binatang ni kalau rajin, baik bela, sbb dia susah mati x macam arnab. tapi badan busuk laa...hihi..

Pena Menari said...

Banjir? hahahaha kak eita

Norzie hany said...

Goreng pun sodap....nakal la eita ni.

Jay Ar said...

Labi2 atau kura2? Apapun kedua2 nya tak boleh dimakan oleh org Islam, tapi org Vietnam belum tentu lagi, kucing pun mereka tibai...

eita said...

kak ujie..

tak tahu lah..abang ipar kata labi..hentam je ni..

tak nak lah bela...lagipun dia dah lari

eita said...

jaakechik...

eeeeiiii....geli lah nak bela

eita said...

pena menari..

memang banjir pun..

eita said...

norzie hany

hahahahahha...tak lalu nak makan..tengok pun dah geli

eita said...

jay ar..

memang lah...
tengok pun dah geli geleman

eita said...

sha...

hahahhaha..tak tergamak nak goreng

izan mama mia said...

teringat dedulu,..rajin tangkap labi ni kat sungai bawa balik rumah....main..hahaa..sekarang geli arr tengok

Nadratul Syazwana said...

2hari lepas birthday adik sy, teringat pulak dia mintak hadiah kura kura :)

MAZLIZA ABD RAZAK said...

letak dalam kolah la , bela sampai besar

pandai anak sedar eita yer dapat 9A
eita pon pandai 8A, banyak tu

Masya said...

HASIL TANGKAPAN .. HIHIHIHIHI

TAHNIAH BUAH ANAK² BUAH EITA..

hananhadila said...

haha , goreng ? tahniah at sumerr yang berjaye :D

Cho Zila said...

goreng .... ha.. ha..
tahniah untuk budak2 hebat... terer nyer dia yerk .. yang kurang berjaya lak teruskan usaha kerana kejayaan yang akan datang lebih penting...

9n0L4 said...

perghhhhhhh 8A tu. bijok ahhh. dok pyh grg la, bela. hehe.

wantie said...

amboi.. nak mention jugak 8A 1B.kikikik..

ada tau ieta that day akak tonton majalah 3 kalau tak silap. ada orang malaysia melayu lagi makan tuntong.

Kasih Salina said...

kat ganu banjir ke eita..geli tgk kura2 tu..

Si Matatajam said...

Buat BBQ pun sodap tu Eita..ha ha ha... Tahniah kat anak sedara Eita..

Tihara said...

oh natang ni..buat lah sup,buah halia rincik halus2 dgn bawng putih..haha, macam lah halal kan..

tahniah utk korang semua..pandainya dapat 8A, 9A, 5A pun ok jugak..tunggu spm plok ye ita :)

HeNRieTTa JoSe said...

Comeiii..nk nk....pos cni nk bla....t rietta bg dia mam kangkong....tahniah buat anak sedara...tahniah jugak buat mak sedara....hehhee.....

Che Rosliza Che Mat said...

susah nak goreng...nanti meletup kuali...kalau buat sup lagi sedap kikiki...Tahniah Untuk Anak sedara...

-meeSUPERGIRL- said...

e eh penyuuu
penyu aboh kau .

HAHA

shahdiana said...

bela je eita...hahaha...

izzah said...

hehe...eita..baik goreng celup tepung....=P

kinara kinatara said...

boleh makan ke...eeee..kina mang x makan..huhu..:)

tahniah kedua2nya..:)

Karukord Jagau's said...

yg ni ko buat la crepe labu labi :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

kalu blh kat anak sedara wani habis la dikerjakannya binatang tu hahahaha

QasehnyaRania said...

hihi..
omey2.dia tersesat la tu..
tahniah buat anak sedara akak :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...