Wednesday, December 5, 2012

HARI INI....PENUH INDAH

Sebelom gi keje :


bila masa dia berputik pun aku tak tahu..
hahahha..nampak sangat aku ni..
dah tak ambik peduli pasal diorang semua..
tapi pagi ni agak pemalu..
semalam hujan lebat..
tu yg tunduk je..


baru nak naik motor..
tengok ada lagi bunga pagi ni yg kuar..
melata atas rumput..
indah nyer pagi ni



Selepas balik keje...

anak sedara aku bagi surat...
dari reader digest...
tu aku tak minat....
tak habis suh aku beli buku...
sampul kedua baru best..
tudung yang aku menang baru ni..
dah sampai...
comel sangat..
senang nak bentuk..
pakai terus menjadi..
takyah nak belek2 muka lama2 kat depan cermin..


48 comments:

Ujie said...

Wah..mmg hari nan indah!
Pergi dihantar bunga..
Balik disambut hadiah. :)

Kasih Salina said...

cantik bunga rose tu & tudung tu pun cantik colour nya..

sHaRiNa eLyaNa said...

mekar sungguh bunga tu..cerita pasal tudung tp xda pula gmbr nya heheh..request 1..bole?

sHaRiNa eLyaNa said...

done white :)

Asrul "iLham" Sany said...

ko tanam bunga2 ni kah? bagi tips skit... aku hancur bab2 menanam ni T_T

Si Matatajam said...

Pepagi dimulakan dgn keindahan alam ni mmg sihat ja mata dan minda ni kan.. Tahniah menang GA..

9n0L4 said...

tudung adijuma tuuuuuuuu. huhu. bawal pulok tu. mesti la sedap pakai. :)

QasehnyaRania said...

camtikmmm..

Jay Ar said...

Hari indah diakhiri malam nan indah pastinya....

sHaRiNa eLyaNa said...

done white :)

Djangkaru Bumi said...

Hebat, naik motor masih sempat memotret bunga :D

juanz said...

bkn kalo pakai spec ssh ke nk adjust tudung? huhuhu....

MAZLIZA ABD RAZAK said...

bunga pagi tu pernah tengok warna purple ja..warna kuning tak pernah tengok (",)
cantik tudung warna tu .. tahniah

QasehnyaRania said...

morning..tahniah kak

FK polis simpanan pangkat konstabel :D
tp tak bermakna dia boleh buat majlis ikut istiadat pegawai..
dah tu campur aduk polis + tentera

suka hatilah duit dia.. ;D

Masya said...

MMG INDAH HIHIHIHI.... DAPAT HADIAH

HeNRieTTa JoSe said...

mmg hari nan indah lew akk....chantek lew bunga ros tu....jeles tengok...umah rietta punya xberbunga besar...bunga kecik kecik jew...dah macam bunga melur...

siti fatimah said...

memang benci dengan reader digest. akak pun ada dapat email contest riban riban dari reader digest.

risau ni kot kot dorang ada hisap duit dari akak punya credit card

Tihara said...

as salam

alhamdulillah rezeki dapat tudung..lawa kaler dia..:)

Puan Kutu said...

cantiknya bunga..tudung tu pun cantik..:)

MulutPayau said...

memang cantik bunga tu..dan tahniah dapat tudung yg cantik juga...

mie said...

musim bunga kot..
ehehehe

izzah said...

berseri2 hidup..sungguh2 beruntung...=)

Si Matatajam said...

Singgah hari Jumaat..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

mmg indah betol la tu siap dapat hadiah hehehe

eita said...

kak ujie....

tu lah kata nyer...

eita said...

kasih salina....

ha'ah kan

eita said...

sha....

gambo tak kuar ke?

eita said...

asrul..

tip aku bukan susah pun..kau tanam pahtu biar je lah..pah habis bunga kasi potong dia punyer batang..pah tu nanti tubik pucuk baru sekali dengan putik...
done...

eita said...

si matatajam...

minda pun rasa segar je

eita said...

9n0L4...

tau takpe,...

eita said...

qasehnya rania...

:)

eita said...

jay ar..
itu sudah semestinye

eita said...

djangkaru bumi...
hahahha....bisa saja pak....yg penting minat...

eita said...

juanz...

pakai tudung dulu..baru pakai spek...

eita said...

mazliza...

wana purple tak pernah jupe..yg banyak kat umah memang wana kuning

eita said...

qasehnya rania..

oooooooooo...gitu citer dia..

eita said...

masya..
dapat hadiah lah yg paling indah

eita said...

rietta...

akak tengah cari bunga rose yg kecik2 tu...spesis mawar tapi tulah tak jupe jugak..

eita said...

siti fatimah..
tau takpe....

nak bagi duit tu bagi je lah..ni tak..asik duk kabor je...boring...

eita said...

kak tiha...

wslam...

ha'ah kan...hari tu ingat nak beli yg 2 tone...
tapi dah dapat yg ni tak jadi lah beli..
hehehhe...save money

eita said...

puan kutu..

semua nyer cantik

eita said...

mulut payau...
ha'ah kan

eita said...

mie..

agak nyer lah kot

eita said...

izzah..
harap akan sentiasa berseri

eita said...

si matatajm...

singgah lah lagi..jemput masuk

eita said...

wanieys...

hehehe..tau takpe

Che Rosliza Che mat said...

cantik hadiah tudung tue...tahniah...

syiela said...

untungnya badan.. tahniah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...