Wednesday, December 12, 2012

AKTIVITI MERENDEK LAGI...

kalau baru ni gi intai port memancing...
semalam gi memancing lagi...
dah semua pakat duk bosan kat umah..
layan je lah..
best jugak kuar malam...
yg tak best nyer...banyak sangat kucing liar..
jenuh halau..
lari pun tak...


intai dalam laut..
banyak betol lah ikan mati..
x tau kenapa..
kena tuba agak nyer..
spesis ikan cermin yg terapung tu..

ni hah kucing nyer..
ada lagi kat belakang..
tapi diorang lari..
malu agaknye ..

aku kuar merendek dengan kakak aku..
satu family..

ni lah alatan memancing aku..
hahahahah...
aku memang dah tau aktiviti memancing ni bosan..
jadi aku bawak baju untuk sembat..
abang ipar aku berenti kat bawah lampu jalan..
hahahha..takde lah boring sangat...

54 comments:

sHaRiNa eLyaNa said...

merendek? hehe..boring la pncing ikan..bila da dpt bru teriak huhu

Djangkaru Bumi said...

lebih asik lagi beli ikan dipasar tanpa capek memancing :D

izan mama mia said...

mmg boring pancing ni,..sbb bersuamikan kaki pancing..kena gak laa..sabar...wah alat mancing eita....hehehe...ish jangan amalkan selalu jahit dalam gelap nnt bertambah tebal cermin mata...
ala eita,..sejak pakai cermin mata nih..saya dah tak boleh berpisah asyik kena pakai jer..huhu rasa cam dok dlm akurium...muhahaha..saya pun xsuka kucing dtg dekat tau..

HeNRieTTa JoSe said...

Uiks....akk sembat mlm mlm smbil teman org mancing...bestnye.....

izzah said...

merendek-rendek menenangkan fikiran yek...best2....dapat angin malam memang best...tmbah2 kt tepi laut...

mohkembara said...

Salam Tie,
pe kabor? Akak lupa cam ner nak blogwalk, dah lama tak buat!
Sabornya memancing...akak tahan 5 minit jaa, pastu bosan!

Uncle Jonni said...

aiyooo... merendek lagi... huhuhuhu

alaaa... dah namanya kucing... mestilah malu.... malu2 kucing gitu.... huhuhuhuhhu

Norzie hany said...

Banyaknya kucing hitam.

Cho Zila said...

ha.. ha.. nak gelak dulu boleh.. aderker alat memancingnyertu.. tak patut.. tak patut.. boleh yerk.. mata elok lagilerni.. akak dah tak bolehler...
ingatkan daun ikan rupanyer...

MAZLIZA ABD RAZAK said...

asyik merendek ja ieta ni kan he..he...
kenapa ikan2 tu mati, kena racun ka?

Nadratul Syazwana said...

Seronoknya awak :) Nad takpernah lgsung pergi memancing. Kekadang tu teringin jugak hehe

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

merendek malam2 mmg best sgt2...wani klu husband ada slalu merendek malam2 haahahaaa

Ujie said...

sayangnya tengok ikan mati tu..sape la yg pedajal.

eita ni sah rajin, sampai ke situ pun nak menyembat lagi..^__^

KY said...

kucing terbiar ek..kecian kan?

Si Matatajam said...

M ni bab mancing mmg fail..hi hi...suka tk pict kucen tu..

Kesuma Angsana said...

amboi jeles2

Tihara said...

da lagi sembat baju dalam gelap romatik tu..nice xtvt :)

Asrul "iLham" Sany said...

aku langsung takde kesabaran nak memancing hahhaha

Telor Power said...

tolong teman kawan pi memancing boleh, kalau sendiri nak memancing mmg tak la jawabnya. bosan

Karukord Jagau's said...

boleh bgtau lokasi memancing :)
cam best ja tmpt tu...

mie said...

peralatan memancing tu mcm nak menjahit baju la plak..
ehehhee

eita said...

sha....

merendek tu gi lepak lah sha..
memang boring kalau tak dapat ikan..

eita said...

djangkaru bumi...
hahaha..betol2..

eita said...

izan..
hahahahha..dah boring menunggu...bawak lah kain untuk sembat..

eita said...

rietta...
dah semua orang kuar..ikut je lah

eita said...

izzah..
sekali sekala..

eita said...

moh kembara..

wslm..
akak ni lah mentang2 dah lama tak singgah sini nama ita pun dah tak ingat...

memang bosan pun

eita said...

uncle jonni...

dah sume orang kuar..aku ikut je lah..

eita said...

norzie..

kucing liar kat pasar..

eita said...

cho zila..

hahahahahahha....boleh je

eita said...

mazliza...

tak tau lah kena apa..
rasanyer orang tuba kot

eita said...

nadratul...

bukan sokmo pun gi mancing

eita said...

wanieys...

angin malam rasa dia lain

eita said...

kak ujie..

tak tahu lah kak...

daripada tak buat apa...bosan jugak menunggu

eita said...

KY..

kucing pasar..

eita said...

si matajam...

banyak lagi kucing tu..

eita said...

kesuma angsana..

jangan jeles..
jom merendek sekali

eita said...

kak tiha..

xtvt malam...

eita said...

asrul...

boring jugak kalau ikan xleh..tapi kalau dapat ikan seronok jugak

eita said...

telor power..

memang lah..

eita said...

karukord jagau...

kat depan pasar dungun je

eita said...

mie..

memang lah

kinara kinatara said...

pancing baju ke ape kak:)

huhu..:)

IntaNBerliaN said...

bagusnya ita.. sampai bwk kain yer...

sHaRiNa eLyaNa said...

la tu ka mksd sbenar hahha..sha xtau la kak

jaakechik said...

banyaknya kucing....kuar gi mana ni eita?

eita said...

kinara..

hahahahha...
dua-dua

eita said...

intan berlian..

mengisi masa lapang

eita said...

sha...

hahahahha...nape ?..ada maksud lain ke?

eita said...

jaa...

gi kat pasar dungun

Che Rosliza Che Mat said...

kikiki sempat lagi sembat baju...nampak ke...

fieda said...

ooo..dang lagi ye sembak baju..

9n0L4 said...

haha. ingatkan betui la pancing ikan. ni sungai mane ni. byk ikan mati.

QasehnyaRania said...

haha..tiah tertipu.ingat meamncing betul lah..hihi

ghopenya menjahit.. saya pon sama cepat borink kalau teman suami g mancing ikan..

kalau udang galah tak boring..suke..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...