Friday, December 7, 2012

ORANG TAK SUDI.....

tetamu cilik aku ni tak sudi langsung nak naik atas umah..
ajak pun takde nye nak heran kat aku..
sedih woooooo.....


sampai2 je..
ajak naik...
taknak..
sudah nyer terconggok kat bawah tangga....

main pasir pun leh berkerut kening tu..
ntah masalah negara mana..
yg di fikir pun tak tahu lah...
ntah2 dia fikir...dia berasal dari tanah kot...


up..up...underwear...
hahahahhaha....

pah ke sudah dia tak naik atas umah..
sibuk sangat duk mengkaji tanah...
besar esok ni mesti jadi pakar geologi kot..
kihkihkih....



tak tau lah apa masalah intenet sekarang ni..
nak kata aku tak bayar...rasanyer PA aku dah bayar..
aduhhh...nak gi satu2 blog tu ambik masa kat sejam duk loading...kuar idok nyer jugak...
stress betol....
jalan mudah...tutup je...sambung keje..ambik citer..
cetak duit lagi bagus...

51 comments:

QasehnyaRania said...

bukan tak sudi..lebih selesa diluar katanya..hihi

Nadratul Syazwana said...

Hehe budak budak kecik ni memang macam macam ragam. Tp seronok je tengok aksi diorg kan? ^^

Ujie said...

kalau bdk kecik, mmg itula sukanya..main tanah. ntah apa diselak2nya..

akak pun, kalau intenet slow baik tinggalkan je. buang masa dan sakit jiwa je.

tajnur said...

Assalamualaikum wbt.
Hai bertuah punya budak! Mentang2lah dahi luas jendol banyak pulak songel. Maksu Eita dah jemput masuk tu dah kira baik sangatlah tu. Tuu! banyak yang dibelakang rumah menunggu masa utk masuk tapi tak dapat.
p/s PA yang mana tolong bayarkan bil internet ni?

Dayana Bahar said...

panas lah dalam rumah tu.. kat luar xpe.. panas pun jadi tak panas sebab ada angin... hehe

wantie said...

Tu la ieta selalu sangat buli dia. Kali ni dia dah merajuk le

Norzie hany said...

Saje la tu,nak ambil angin kat luar.

Iqlima Jannah said...

Asal budak cilik tu makin gemuk...hahaaaa...nanti ajak budak gemuk tu dtg kajang k...

Tihara said...

as salam

comel la ta budok ni..pass kat akak lah..kalau sebut tmnet kan..akak memang BOIKOT TM NET ni service hampeh..

TiranaAduka said...

salam eita

Ta jlan2 hari sabtu di sini..

Pekabar ieta?

Che Rosliza Che mat said...

alahai!! ciannya budak tecik tue...

MAZLIZA ABD RAZAK said...

bagi cekedis kat dia, mesti dia mau naik punya hik...hik..

azifah yazid said...

comelnya... done follow :)

hananhadila said...

wahh ! comelnye ! nak culik kejap boleh ? hehe

Jay Ar said...

Pengalaman JR ada budak yg tak mau bergerak sesentimeter pun...rupa2 nya budak tu terberak dlm seluar, patut pun tak nak bergerak, ihik...

jaakechik said...

anak jaa si fikri pon skrg ni sokmo nak turun main tanoh jer. takmo duk dlm rumah ni, nak main pasir di luar rumah. hihi. kalo boleh main, takmo naik atas mah doh

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

alolololo comey sunggu dia.....mana nak naik rumahnya kalau kat luar tu boleh main pasir bagai hehehehe

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

done tourism australia

sHaRiNa eLyaNa said...

kena kerut2 ja dahi dia ni hahah...lum pndai bjln lg ya kak?

mie said...

internet ni memang x menentu,....
bila blogwalking, ada saja nak slow la..
internet terputus la..
eheheh

syiela said...

kat luar macam2 boleh teroka :)

izan mama mia said...

dia kata,..biarlah sekadar di pinggiran rumah jer nnt kalau naik rumah sure kena buli..xmolah..baik ambil angin kat luar..boleh gak main tanah....hahahaaa..

HeNRieTTa JoSe said...

Dh dpt men pasir...mesti la lg best dr kna kurung dlm rumah.....tenet opis rietta pown truk minggu nie....nasib baek encik berok band rietta ok lg....

Puan Kutu said...

main tanah lg best,bukannya tak sudi..:)

eita said...

qasehnya...

gamok nyer lah

eita said...

nadratul...

betol..betol...

eita said...

kak uje...

dunia budak2 kan..x tau apa yg dia fikir...


tu lah kata..jenuh nyer nunggu....rasa macam orang bodo je duk depan pc..benda takde pun kuar

eita said...

tajnur...

waalaikumussalam....

hahahahha...jangan di marah budak tu yob..takde nak dengar nye..dia lagi suka main pasir..

p/s...PA tu kakak ita...net kan kongsi..jadi ita bagi duit dia lah yg bayar...ita tak sempat nak kuar gi bayar..

eita said...

dayana...

memang hari panas pun

eita said...

wantie...

hahahahha..bukan sokmo pun dia mari...

eita said...

norzi..
dia lebih berminat dengan pasir

eita said...

iqlima..

mak ye kabor leni ye makan banyak..
mu x tengok ye makan jeput pisang baru ni...
nak habis setapeware.....hahahha...

ayah su bukan wi pun bawak ye gi kajang...

eita said...

kak tiha..
wassalam....

ita nak pijam pun ayah dia tak bagi...huhuhuh..

memang nak kena boikot ni..

eita said...

tirana aduka..

alhamdulillah..sihat

eita said...

che rose...

hhehehehe...

eita said...

mazliza..

budak2 xleh makan cekedih..

eita said...

azifah...

thanks

eita said...

hanan...

culik jap boleh....jangan ambik terus

eita said...

jay ar..

hahahahha...yg ni takde berak nyer...
budak ni memang macam ni kalu tengok orang..

eita said...

jaakechik...

tu lah pasal..
bukan best pun main pasir..

eita said...

wanieys...

hahahah..tau takpe

eita said...

sha...

dah berlari pun sha

eita said...

mie..

tau takpe

eita said...

syiela..

ha'ah kan

eita said...

izan...

hahahahha....
memandai je..
buli sikit je...

eita said...

rieta...

memang betol lah tu....

eita said...

puan kutu...

hehehehhe

Si Matatajam said...

Eeeeiiiii geramnya tengok...comel sangat la...nk geget ja pipi tu..

kinara kinatara said...

huhu...dah ade cita2 di masa depan ke tu kak:)

ahah setuju internet lembat bin siput..

Karukord Jagau's said...

anak buah ye tu ^_^

IntaNBerliaN said...

dia nak main2 dkt luar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...