Wednesday, September 12, 2012

XDE REZEKI..


Hari ni rempah yg aku order dengan izan mama mia dah sampai..
rempah tu bkan untuk aku tapi ustazah aku yg punyer..
tapi tak nak citer pasal rempah..
mama ada tulis surat..
ada serta kan kerongsang hijau yang lip lap lip lap...
syg nye kerongsang tu takde dalam sampul surat...
puas mencari dalam sampul petak..kut2 terselit...tapi hampeh...http://www.smileycodes.info
rasa nyer dah di ambik orang..
sapa yg aku ambik aku sendiri pun tak tahu..
nak tuduh kan..takut salah org jatuh berdosa plok...
masa surat tu aku dapat..
sampul dia memang dah koyak pun....
benci tau..
selalu macam ni...
tak amanah....huhuhuhu..
http://www.smileycodes.info

org macam ni kan memang nak kena bedal....
suke2 je ambik barang orang....
http://www.smileycodes.info
http://www.smileycodes.info

sian mama...
wat rugi je atar kat aku...
http://www.smileycodes.info

43 comments:

Tihara said...

mesti brooche timbul kut, dia leh detect mcm terminator tu...jahat tui..masa kak ujie anto novel dulu pun, parcel akk koyak teruk gak, maybe diorang ingat ipad kan...hee tk jujur kn..

Che Rosliza Che mat said...

nasib baik cr kirim sampai untuk 5 pengomen...mungkin bulan puasa kot...tak berani nak cilok kikiki tak apalah ieta tak ada rezeki...

eMMe said...

eee... kalo akak, rasa nak nangis dah, org bagi kat kite songlap dek org lain, mmg tak jujur n amanah.. tak mampu nak beli sendiri kew, sanggup tu amik hak org lain..tak malu kew..

geram..geram.. huhuhu..sabar mama.. bb2...

sabar eita... bukan rezeki kamu...

IntaNBerliaN said...

ooo yeke.. xda rezeki la tu kan.. xpala.. InsyaAllah DIA bg rezeki lain utk eita..

kak tini (umialya) said...

xder rezeki...

Everything's Everythings said...

alamak kesiannya..
terpaksa la hantar yg baru ni kan mama? hak2

xpelah nk buat mcm mana xde rezeki kan..

Ujie said...

ke patut eita buat surat aduan ke pej. pos tmpt eita..sbb selalu ilang. mesti ada dalang.

Uncle Jonni said...

owh... ada penyamun berkeliaran...

takpolah eita... takde rezeki... huhuhuu

izan mama mia said...

huuhuhuhuuh...sedey gak nie,...huwaaawawaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Si Matatajam said...

Ishk2 tak patut betoi org tu...sabaq na eita...

angahpikah said...

declare war la dato' seri.. cepat laksanakan undang2 baru.. sy mnyokong dato' seri dr blakang.. hahah

fieda said...

la sian pulok ke eita..kak fieda pernoh gak kena gitu..ilang keronsang gok..ada bekas berlubang kt sampul tu..usaha keras sgguh dia gi korek sampul tu..

eita kak fieda punya hadiah tak sampai jugok ke..?izan bgtau ke kak fieda tp kak fieda lupe doh hadiah ape kak fieda beri ke eita..cer kabo semual..nanti kak fieda bagi semula..sian ke eita..

Norzie hany said...

Alooo siannya....betul tu tak ada rezeki.

wantie said...

memang geram kan...

pernah jugak jadi mcm ni. received barang ada kesan koyak.

Masa tu beli baju on9 lah, ada le balance duit 2 ringgit yg seller return utk akak.

Maybe dorang scan nampak duit kot. pas tu bukak tengok 2 hengget je. last dorang tape semula.

akak call seller tanya warna tape yg dia guna . dah tak sama ngan pos tapekan.

Bukan tak leh komplen, tapi rasa buang masa kita pulak. sebab akak pun bukannya free sangat. banyak kerja yg nak kena setel.

Wanieys said...

lor siannyer...nk buat cam maner xdok rezeki tu

Asrul "iLham" Sany said...

aku byk gak pos kena curik...hampeh~

QasehnyaRania said...

tak apa la buk tok akak tu ..

Masya said...

ALAHAI KESIANNYA.. TIBE² TERINGATKAN KAK FIEDA.. SY BG DIA KERONGSANG DIA PUNYER PUN ORG KEBAS.... HILANG...

eita said...

kak tiha...

tak tahu lah kak timbul ke tak...
memang jahat pun..

eita said...

che rose...

ha'ah kan kak...
memang takde rezeki

eita said...

emme....

sedih woo ...
lagipun buat apa lah nak ambik yg orang kan...

eita said...

intan berlian...

sabar2...

eita said...

kak tini
huhuhuhu

eita said...

everything...

xpe lah..memang takde rezeki
kan atar yg baru hilang lagi..
sian plok kan...

eita said...

kak ujie...
wat aduan surat tak sampai hari tu diorang macam nak gaduh je..
tak dpt terima hakikat yg diorang keje tak cekap..

eita said...

uncle jonni...

sekarang ni banyak betol penyamun...

tau takpe

eita said...

izan mama mia...
alaaaa...mama jangan lah nangis

eita said...

si matatajam..
sabar2...

eita said...

angah pikah...
cepat2 buat usul..

eita said...

kak fieda..

tu lah...

tak sampai pun...
ingat tak sebelom pose yg dapat kerongsang jurai2...
memang takde rezeki kan...

eita said...

norzie hany...
betol sangat2....

eita said...

wantie...

geram sangat2...
apasal lah diorang tak amanah buat keje...

komplen...pun diorang bukan nak ambik tahu pun

eita said...

wanieys...
memang sgt xdok rezeki...

eita said...

asrul...
tau takpe..

eita said...

qasehnya rania...
ha'ah..

eita said...

masya...

tu lah...
yg masya kirim yg bunga ros hari tu pun tak sampai jugak..huhuhuhu
memang takde rezeki kerongsang lah ita ni

dEdEQ dE wIshEs said...

DULU DEDEQ PUN PERNAH KENA CAM NI .. TERUK LA .. KEJE BIO R AMANAH .. NI X .. DUK CURIK2 LAGI .. HISH

Siti K------- said...

olololo...ciannyer.....ct pon xske gak org bukak2 surat ct neh..haishh...tp xbaik wooo ambik kerongsang tu.....ish xpatut betul!

9n0L4 said...

melampau laaaaaa amek brg org ni. eeeee. nak kne jentik tgn tu agknye.

Puan Kutu said...

lor sapalah yg amikn tu ekk..mmg melampau betui.kesian eita..

Karukord Jagau's said...

siapakah yang mencuri nya...sungguh tidak berpatutan la haaaiiiii...

Telor Power said...

pencuri tu peminat kerongsang kot

sHaRiNa eLyaNa said...

cumil lah animation tu hehe..yaka..ala..jahatnya..mama pun ada bg sha juga..tp xtau..ni xsmpai2 lg..dah lbh 3mgu ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...