Thursday, August 29, 2013

PULUT DURIAN..

Meh aku belanja makan petang..merangkap dinner...pulut durian...

Keje aku 2 3 hr ni asik duk tulis pasal mkan je...duk lepak umah jiran guna wifi jiran lah..

Nk BW memng terhad dengan tipon ....
Sorry lah ye....


20 comments:

Puan Kutu said...

sedap ni.even tak berap suka durian,tp klu pulut durian makan dengan santan n gula mmg suka..:)

umi alya said...

ada lg tak?

Cho Zila said...

kegemaran akaklertu... kalau dapat tak pandang orang dah..

wantie said...

surat rasmi.

merujuk kepada perkara di atas, adalah ini dimaklumkan bahawa, sejak kecil sampai besar penulis komen ini mkemang suka makan pulut durian.

setelah berkahwin dan mendapat 2 orang cahaya mata, kegemaran itu telah selamat di perturunkan kepada anak sulungnya pula.

dukacita di maklumkan bahawa, untuk sebungkus polisterin pulut durian yang di jual di Pasar malam adalah berharga RM10.00.

Kerjasama dari penjual pulut durian di Pasar malam amat amat di alu alukan kerana jika penulis dan anaknya membeli dua bungkus pulut durian bermakna RM20 terpaksa di belanjakan.

sekian terima kasih.

cc- kerajaan sila bagi subsidi kat peniaga pulut durian tu supaya harga menjadi murah.

nazeef nazeem said...

akak ni dahla mengidap pulut durian.ni bikin terliur nih..ish ish ishhh

HeNRieTTa JoSe said...

yummy...ngah ngidam doyan nie...huhuhu....nasib baek rietta kurang minat plut...

pss...akak, rietta tag akk...

http://hati-dan-bicaranya.blogspot.com/2013/08/2nd-giveaway-by-hijab-valley.html

Tihara said...

wi arr suter dua ke ambe,
ambe duk ngidang nok beranok lolo dohni..hohoh

Jay Ar said...

Malang sungguh saya tak suka durian!!

MulutPayau said...

Sedapnya...Peberet akak tu....

Gee GTG said...

anda memang kejam..
nak tikit ah.. huaaa!!

p/s:org xde gigi mana boleh mkn bebanyak sesume sesangaddd..hahaha^^

rabiatul adawiyah said...

wuyoooooo..makan ja eh...

Ujie said...

mmmm..mampu membayangkannya je..lama sungguh tak mkn menda gini tau.

Tihara said...

pah lepok, pulut durian..pulut pong hangit doh tu..bila nk tulih entry baru..rinduuu.. :)

izan mama mia said...

huhuhu...nak jugakkk

juanz said...

dah lama x mengomen kt blog sayang ni..... syg sht ker? :-)

❤Kamsiah❤ said...

byk ke durian..kang akak terjah durian dah tinggal kulit ja..

Che Rosliza Che Mat said...

terliur tengok pulut durian ieta...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

amboi sedapnyerrrr

Kesuma Angsana said...

KA to make durien ni

baby comel said...

kita xmakan durian..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...