Thursday, August 15, 2013

SESI MEMBOTAK KAN CUCU AKU....MUADZ...

Raya ke-2..
sesi mencukur rambut muadz...
abang aku ...ustaz mie  yang cukur..
bab nyer orang lain semua seriau..
takut tercabut kepala budak tu...
hahahha...

mula2 basah kan rambut dia dulu..
sebab rambut budak ni tebal sangat...
kena gunting dulu sikit2..

aku yang tengok pun seriau jugak..
hahah...
ayah dia yang tukang pegang pun sampai..
berpeluh2...
mengalahkan doktor bedah nak kena lap dahi..
wakakakka..

steday je budak ni tido..

dalam pada steady tu..
riak muka dah rasa perit kepala tu..

hahahha...tengok..
dah mula mencebik...

ambik kau...
merah muka menangis...

tapi jap je...
nangis tu..
pahtu tido balik..

dah nak habis...
menangis balik...
tapi tido balik,,...
kaki tido betol lah budak ni...

tadaaa....
dah jadi budak botak....
bagi budak2 yang suka tido..
arwah ayah aku selalu bagi gelaran..
puteri pucuk kelupang..
di sebabkan dia ni lelaki..
jadi aku plok yang bagi gelaran..
putera pucuk kelupang..
hahahha...sweet nyer..







kenangan lalu..
buat aku serik untk jatuh kasih pada budak2..walaupun aku memang suka budak2..
perasaan tu harus di kawal....
agar hati aku tak cedera lagi....

20 comments:

HeNRieTTa JoSe said...

comeinye akk....rietta pown seriau....xpe la akk...anak org...ada rezki nnti ada plak anak sendiri...

Masya said...

masa baby senang nak cukurkan.. nanti rambut yg tumbuh pun elok jer..

Puan Kutu said...

botak dah kepalanya.baby besar2 ni mmg tido jer la kejanya

wantie said...

lebatnya rambut cucu ieta tu.
hitam pekat.

eh encem pulak bila tak de rambut.

umi alya said...

ramai daa cucu kitakan Ita?

Cik Pena said...

Comel ^^
Selamat hari raya kak

Tihara said...

ololo tomei bomei nye, chopp nak yang ni..
sesuke hati je nak anak orang..

**akak pernah rasa kecederaan hati tu, sampai sekarang akak tak pernah jumpa dah ishraf :(

ainnoraini said...

sudah botakk...tapi tetap comeyyy

eita said...

Rietta....inshaa allah kalu ada rezeki....

eita said...

Masya....betol tu...rambut yg ni tebal sgt..

eita said...

Puan kutu...
Tu lh.keje dia sepanjang hari

eita said...

Wantie..memng hitam n tebal....

eita said...

umi alya....ha'ah kan..dah terasa sangat lah tua..hehehhe...


cik pena....selamat hari raya..


kak tiha....hahaha...boleh je kak...tu lah kan..sedih sangat..



kak ain....hehehhehe

izan mama mia said...

uwaaa mmg seriau kalau gn pisau cukur tuu... mujur mia dl kakak ipar yg cukur.. tak berani nak tgk.. seriau woo

err napa eita ayat paling bawah tuu... anak2 ni aura dia kuat sesiapa yg tgk pasti jatuh sayang

Jay Ar said...

Hensemnya dia dgn rambut cam tu....

LYAfrina said...

olorr..comey sgt2 mimik muka baby time kena cukur tu

Che Rosliza Che Mat said...

comel...baby tue cemik muka...

fairus mohamad noor said...

seriau m3h tgk..huhu

Kesuma Angsana said...

hehehehe comey betul !

QasehnyaRania said...

alolo.
comelnya dia.tahniah kak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...