Saturday, August 3, 2013

WAJAH CERIA AL FATEH...

bukan senang nak buat budak kecik suke..
orang sibuk pasal nak raya ..
aku plok sibuk duk sesi pengambaran dengan budak2...
hahahha...
bila aku bermain dengan budak2 tu makna nyer aku tengah bosan..
tengok budak2 hilang sikit boring...








13 comments:

Ujie said...

Hehehe..kelako tengok memek muka dia.
Nama sedap..muka ensem. ^_~

wantie said...

hahaha... memang tak boring bila tengok muka baby. muka suci bersih..

Tihara said...

henseng dia ni, akok pun tak sabo nk jupe anok sedare..koi ni main ngan anak orang je lah..abis2 anok kucim..cakap pahang mu paham dop?

BUNDA a.k.a KN said...

memang nampak keceriaannya...yang berkerut kenapa...tomey2..

izan mama mia said...

dia dok control encem,, eita g kaco lak
haih

Puan Kutu said...

budak kacakni alahai cerianya muka..tembam juga ye tengok tgn tu berketul2.hehe

HeNRieTTa JoSe said...

Comei..daddays little rebel.....

Djangkaru Bumi said...

ekspresinya wajahnya lucu sekali.

Kenit Cinonet said...

he's handsome! :)

Rachmat Tubagus said...

hahahahah....he look so funny. Semoga menjadi anak yang Sholeh

Masya said...

mesti eita pun buat mimik muka.. sampai dia gelakkkan...

9n0L4 said...

same name dgn anak sepupu. al fateh. ;)

Che Rosliza Che Mat said...

hensemnya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...