Sunday, August 18, 2013

ROCKY...

baru ni gi lepak kat tanjung gadung...
bukan lepak sangat pun..
gi lepas kan anak labi2..
yang anak sedara aku punyer..
nak bela sangat tapi geli bab2 nak membersih...
aku?..lagi lah geli...

port terbaik untuk buang budak rocky tu..

ingat nak ambik gambo dulu sebelom..
say bye2...
sekali tak sempat..
bukak plastik terus lesap..
berkejar masuk sungai..
macam dah terlepas tiket kapal laut je...
geram betol lah..

nampak bayang2 je si rocky ni masuk tengah sungai...
jaga diri baik2 kat tempat orang tu ye..



hanya setengah2 blog yang tak berat je ..
yang boleh aku jelajah...
berukband slow sangat...
dekat 1 jam baru leh bukak 1 blog..
huhuhuuhuh....

18 comments:

Che Rosliza Che Mat said...

bye2 rocky..laju betul dia masuk...

Tihara said...

babai rocky, jgn lupa cari awek baru..
bb akak pun slow, nye tibai tengok movie the conjuring..menghantui betui :)

eita said...

che rose....tau takpe...berdesup tak pandang belakang..



kak tiha...hahahha..rasa nyer dah dapat awek baru kot...
jenuh nunggu loading..menci tau

HeNRieTTa JoSe said...

Bye bye rocky....

Rietta pown alami masalah yg sama minggu lpas...hrp hrp mgu nie xde masalh lg...

Ujie said...

rocky rasa bebasla tu, tu cpt je langkahnya.

*akak ada pos kad utk ita sblm raya, hrp dah sampai.

MulutPayau said...

Cepat jer rocky menghilang....

Deqla Manjew said...

err.. sedih pulak tgk dia pegi tu..huhu.. hrp2 dia dpt suaikan diri kat sana..

Sayangku Zie said...

alahai sedihnya... moga pengembaraan dia diteruskan tanpa pandangan kita

wantie said...

si rocky telah kembali ke habitat asal. Pas ni kalau rindu jenguk jenguklah mak ieta kat kampung tu ye rocky..

fairus mohamad noor said...

salam syawal # 12 eita
bubye rocky..x rindu ke nanti..hehe

Kesuma Angsana said...

sedih juga,, & n tq singgah blog KA yer

eita said...

rietta......harap dia dpt kwan baru....tu lah kata kan..jenuh nunggu...



kak ujie....rasanye lah kak ye..suke sangat tengok dia....takde plok abang pos atar...




mulut payau...macam pelesit dia lari....



deqla manjew....harap2 lah..



sayangku zie....tulah..jangan mati sudah lah ye..


wantie...rasa nyer takde dia nak jenguk eita kot..



fairus..x kot...eita tolong buang je..bukan yang ita punyer...



kesuma angsana....kesian jugak kat dia tp tu lah dia asik nak memanjat kuar dari bekas..susah jugak..

Jay Ar said...

Semoga Rocky dpt sesuaikan diri dgn kehidupan barunya....

Jay Ar said...

Semoga Rocky dpt sesuaikan diri dgn kehidupan barunya....

Jay Ar said...

Semoga Rocky dpt sesuaikan diri dgn kehidupan barunya....

eita said...

Jay ar..harap2 mcm tu lah

QasehnyaRania said...

selamat hri raya kak ieta.

labi2 :)

jgn lupa tau esok.hihi

izan mama mia said...

bye bye rocy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...