Tuesday, August 13, 2013

KAD RAYA...

tengah duk sapu sampah..
abang pos sampai...
yeaaahhh...dapat kad raya..
biar lah di saat akir pun...

di kirim oleh...
bersama dengan sepasang kerongsang yang cute..
tima kasih ye..
tak sempat nak balas..

yang ni plok dari rietta.
heheheh..dapat sebijik ketupat...
tapi tu lah tak cukup sebijik ni rietta..
lain kali bagi lebih sikit..nak rebus..
hahahhaha

dapat bookmark dari 
leh guna untuk baca buku...
tima kasih atas ingatn..
tak sempat nak balas..

dapat hadiah raya dari ..
abang aku...
dah siap gantung dah...
hehehe..
suke...suke..
walaupun motor tu xleh bawak...

16 comments:

Acik Erna said...

cantik hadiah tu..ada nama eita ye

Acik Erna said...

cantik hadiah tu..ada nama eita ye

Acik Erna said...

cantik hadiah tu..ada nama eita ye

nea lopah said...

Salam aidilfitri.... best nya dapat mcm2 yer. Murah rezeki tuu...

9n0L4 said...

kad raye akak pun tak sempat nak balas. huhuhu.

Masya said...

alhamdulillah selama sampai, serik hantar kat eita semedang tak dapat .. tu sy daftar sesiap.. alhamdulillah selamat sampai terima kasih yer.. sudi komen kat blog sy selalu...

HeNRieTTa JoSe said...

Xcukup erk sebiji...klu akk rabus....ancur lew tupat tu...hehehe..lsuka la gntung gntung tu..siap ada mtor...

Puan Kutu said...

kira byk gak la kad rayanya..hadiah dr abg tu so comel!

wantie said...

cantik nau motor kecik tu. siap ada nama lagi.

cute lah

Ieta Mat Saad said...

eita & ieta hampir sama tapi tak serupa. Dulu pernah sy pun terkeliru "eh, bila masa pula aku sendiri yg komen kat shoutbox aku ni?" haha... rupa2nya blogger Datin eita...

izzah said...

Bestnya dapat kad raya...teringat dlu2 kalau dpt kad raya,msti gantung kt ruang tamu rumah bg meriah skit...hehe...

izan mama mia said...

banyaknya dapat kad raya
cantik laa keychain gambar moto tuu

eita said...

acik erna...hehehe..ye kak..


nea lopah....selamat hari raya...dapat hadiah lah yang paling best sekali..



9n0L4.....hheheh...takpe...



masya....tima kasih ye...tak tau lah kemana posmen tu atar...alhamdulillah yang ni sampai...




rietta....hahahha..tak kenyang kalau sebiji.....



puan kutu...ada lah jugak kak....




wantie....hehhehe....



ieta...hahahhaha....ejaan di terbalik kan je...



izzah...hahah..tu zaman sekoloh...



izan...rezeki petang raya...

Che Rosliza Che Mat said...

banyak jugak ieta dapat kad raya...

fairus mohamad noor said...

wah..tahniah2

QasehnyaRania said...

cantik semuanya.murah rezeki :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...