Sunday, August 4, 2013

PERJALANAN YANG SINGKAT....

semalam naik bas kul 9.30pg..
sampai kat stesen bas klang dekat2 kul 6 kalau tak silap aku..
kejang kaki duk dalam bas...
maklum lah warga mas...

jem teruk kat kemaman..

berhenti sejam kat ..
hentian sentral kuantan...
tunggu orang..
bas aku sampai dalam kul 12..
bab bulan tak pose..
jadi terpaksa menunggu sampai kul 1...
untuk tiket seterusnyer..
jenuh jugak menunggu..

anak sedara aku dah tempah meja kat ..
sate samuri...
cawangan kat shah alam..
komplek PKNS...
jadi bukak pose semalam layan sate lah..

sempat lagi layan mi bandung...

bekejar ke surau..
sambil berjalan sempat lagi curi gambo motor..
motor lawa..tapi..
blur lah plok gambo tu...
geram betol lah...

pah mayam..
sempat layan baju orang lelong..
satu hapa pun tak beli..
cuci mata je..

kul 8 pg...
kitorang pun bertolak balik...
cadang bertolak kul 4pg..
sekali takde sorang pun bangun...

sempat berposing kat puncak alam...
huuhuhuhu...

sempat lagi ambik gambo kat hentian temerluh...
sampai umah kul 3 ptg...
terus sapu sampah...
mop lantai...

18 comments:

hana hadi said...

Selamat hari raya :)

umi alya said...

naper ita gambar tu kasi itam legam bak dayang senandung? kasilah pic ita yang comel2 tu

fairus mohamad noor said...

salam ramadhan # 27 eita
terkejut m3h tgk pic itam legam tu..hehe

Jay Ar said...

Salam akhir Ramadhan, masih memburu Lailatul Qadar yg belum ditemui, sedih.....

MystoryPic said...

Selamat Hari Raya..... jadual perjalanan yang padat.

Ujie said...

Kejapnya eita? Tak ilang penat lagi..

Mee bandung tu nampak sedap, cukup pekatnya.

Puan Kutu said...

tu dia..tgok mee bandung tu terliur la..

awat gambaq jadi dayang senandung tu?haha

wantie said...

marathon ke tu ieta? akak ni kalau singkat perjalanan memenag cepat letih..

ish.. gambo kamu tu tak nampak apa pun. hidung kat mana mata kat mana..nampak kelam je.

lieyalatif said...

**selamat hari raye aidilfitri...mohon ampun maaf zahir dan batin...moga2 kite mendapat keberkatan di syawal yg mulia .....

hati2 pulang ke kg yeak...

Masya said...

haih lah.. awatnya possiing gamboo gelap gitu yg rentung ker?? panas terik kikikiki

Kesuma Angsana said...

slm singgah & ucap selamat hari raya maaf zahir & batin yer !

Djangkaru Bumi said...

Bagi satenya dong, lapar nih.

MulutPayau said...

eita..knpa gambar tu digelapkn..tak syoklah macam ni..hihi

Sayangku Zie said...

fuh penaat dengarnya,,,

HeNRieTTa JoSe said...

Ehhj...ini hr pergi, esok dh blk...

9n0L4 said...

sejok bile pulok jadi dayang senandung ni kak oi. hahaha.

Che Rosliza Che Mat said...

tue gambar dayang senandung mana pulak tue....hihihi

juanz said...

x suke tau... slalu camni.... sampai sini x bgtau abg... :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...