Friday, August 31, 2012

MENU BUKAK POSE...

Sapa2 pose hr ni meh bukak pose dgn aku...
Tapi x masuk waktu lg tu...
Sepatutnyer semalam bukak pose dgn menu ni tapi semlm.hujn...
Huhuhu...xleh g..
Jd hr ni blas dendam gi cr lg..
Nsb ada....phtu buat air anggur...
Aku ni mengidam ke?
Hahaha...
Mengidam anak cacing ada lah...

11 comments:

izan mama mia said...

posa ganti ker posa 6 ??/..selamat bk posa nnt yer eita..

Tihara said...

selamat berbuka puasa eita..hehe, cam skema kan ucapan ini...

eita said...

izan...
2 2 ....

eita said...

kak tiha...
hahaha...rasa macam zaman sekolah plok

angahpikah said...

ngidam cacing watpe... kan dah penuh dlm perut tu.. hahaha

Si Matatajam said...

M berbuka kat luar je ari ni...geli plak bila sebut pasai anak cacing...

QasehnyaRania said...

dh habis ke puasa?

sHaRiNa eLyaNa said...

wah...mmg terliur..buat sndri or beli??slmat brpuasa 6 kak :)

9n0L4 said...

dh abis bpose ke belum? huhu. tuan tanye baru nok pose arini.

Everything's Everythings said...

Selamat berbuka.. tiba2 terasa lapar pula lps tgk entry ni, ap nama mee ni?

Che Rosliza Che mat said...

Emmm sedapnya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...