Thursday, August 9, 2012

KEJE BUDAK BOTAK .....

hari ni budak botak ni datang berkampung kat umah aku..
meriah lah sikit..
walaupun masih tak sihat..
tapi seronok betol lah tengok budak ni huru hara kan umah aku...
habis lingkup semua nyer..
takpe..takpe..main lah sementara aku tak kuasa nak melarang ni..
kalau aku sihat takde nyer kau nak sentuh barang aku..
budak botak ni kan bikin gua panassssss je...



jahanam spek 3D aku...
dah lah beli apo? baru dapat spek ni..
aku tak baca pun lagi..
dia dah jahanam kan barang aku..
takpe..takpe..sabor..sabor..

'nah ..ambik lah balik ..
bukan best pun makan spek ni..
rasa kertas je..'
kata budak botak ni sambil tersengih..

sabor..sabor..
bulan pose ni..

ni lah hasilnyer...
huhuhuhu...
hancur dengan air liur dia..

'eeeii..yaakkk...
tak best langsung tali inci ni...
ingat ada lah rasa stoberi ke ..apa ke...'
peace no war..

sabor je aku...
dengan budak ni...
habis tali inci aku..


'minum lah air mineral jenama cactus..
untuk kesegaran yang berpanjangan sepanjang ramadhan...'

'hiyaaaahhh.....
guane yang ketat sangat ni...
nak kuar taik doh pulas..
tak bukok jugak..
dah dekat nak berbuka ni..'

tadi kau pedajal aku kan...
sekarang ni biar aku pedajal kau plok ye..
ambik kau...
jadi hajah sekejap..

wah..wah....
dan dan tu jugak berdoa...
xyah lah tunjuk baik depan kamera...
semua kegiatan kau sudah terbongkar..
hahahahha...
geram je budak ni...
ada yang kena makan ni kan..

39 comments:

QasehnyaRania said...

hehe..walaupon botak tetap cute ..=)

izan mama mia said...

hehhehe...takpe..mama sokong budak tecik tu,,..tunggang langgang ler harta cik eita(er..btol ker gelaran ni..)tu,..selagi dia tak marah..dan dia xder nak marahnyer..kan ker posa..mana boleh marah2..heheehe...bagus-bagus..kehkeh...
sabar ler eita....bebudak mmg camtu..semua benda dia nak letak tanda air liur dia....hihihihi...

eita said...

qasehnya rania...

disebabkan dia cute tulah yang rasa nak makan je budak ni

eita said...

izan ...
wah..wah..dah ada penyokong rupanya budak botak ni..

hahahah...nak marah kat budak kecik tu pun tak sampai hati...
sudah nyer tengok je lah apa yang dia nak buat..layan je..
kalau mia nak join sekali meh lah....

teratak hati said...

Haha..comel je..kesian eita kena buli ngn budak botak..
Nak join ke GA tu?jom la join cpat2..

9n0L4 said...

hehe. same je due due. masing² nak pedajal org. ;)

sayA tonaH said...

hahahaha kesian kat die

kiut plak tgk budk botak ni pakai tudung

terbaek r kak eita

Che Rosliza Che mat said...

kesian budak botak tue...kena buli pakai tudung....

angahpikah said...

ngan budak kecik pun nak gado.. hahaha..

nk makan dia tunggu raya la kak eita. skrg bulan posa kn tahan lapar n dahaga. wakakak

ainnoraini said...

budak botak yg comey..rasa nk picit2 pipi dia..

nur anis said...

budak kecik macam ni, apa yang kita tak bagi, yang tu la dia nak buat main,..huhu.

Tihara said...

cutenya budok ni..habis ko kejekan dia yer...akk pon tk sabo nak timang anak sedara..anak akak yg ke 8, lama dah tak main budok kicik...

Asrul "iLham" Sany said...

alalala yg pakai tudung tu jambu giler

wantie said...

konfius ni, budak botak ni lelaki ke pompuan. comey sangat bila dia jadi hajah tu. baik pulak tu tak de nak tarik tarik kelubung kat kepala tu.

ok budak botak, pas ni ko sepahkan lagi umah dak ita ni. bior dia ngemas je kerja dia.

-meeSUPERGIRL- said...

hahaha . tali ukur dah jd mcm tasbih dah .. haha comel !

KY said...

alaaa...dah namanya budak, memang nakal sikit, sabo je lah hahaa

Ujie said...

Hahaa..comel je kena pakaikn tdg!

Ujie said...

P/s: tayang la bronok tu..menda apa..?

Nadhirah said...

Commmmey nye!!!!!!
comey lg bile jd hajah tuh :P

eita said...

teratak hati....

sian..sian..sian...

memang nak join...

eita said...

9n0L4..
hahahah..tau takpe..geram weyh..

eita said...

saya tonah..
lama tak nampak tonah kat sini..
kemana menghilang ni....

budak2 kalau pakai tudung muka sepesen je..

eita said...

che rose...

dia duk diam je..

eita said...

angah pikah..
dah dia cari gaduh dengan akak dlu ..
sapa suh....

lepas berbuka leh jugak telan dia ni..
dah tak batal..

eita said...

ainnoraini..

pipi dia cucuk botox..
tu yang geram je tengok

eita said...

nur anis..
memang pun...

eita said...

kak tiha...

seronok main bdak kecik ni..
tahun depan dapat sorang lagi anak sedara..

eita said...

asrul..

orang yang sama je tu..

eita said...

wantie...
budak lelaki..
nama dia ahmad umar....

letak lah apa2 pun kat atas pala dia takde nak membuang nyer...

penat lah asik kemas umah je

eita said...

mee supergirl...

tu lah kata..
dan2 tu jugak jadi lebai semacam je..

eita said...

ky..
sudah semestinyer

eita said...

kak ujie...

budak2 muka dia memang kiut..lelaki ke pompuan ke sama je..

dah tayang pun kak...

eita said...

nadhirah..
kihkihkih

sHaR!Na eLyaNa said...

hahah comeynya..

eita said...

Sha...
Kiut tu

HeNRieTTa JoSe said...

Uiks...penuh jga jadual aktiviti budak botak nie yea....hehehe...tp kiut tetap kiut...

IntaNBerliaN said...

2 gambar last tu comel sungguh.. hihi

fieda said...

mesti kelakor 2 beranok ni duk gocoh..

sHaR!Na eLyaNa said...

ahh..comey kan budak botak..nak ja ggt pp dia ni ah..sha ni auntie vampire heeehee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...