Sunday, August 26, 2012

EDISI KAD RAYA.....

2 3 Hari lepas dapat kad raya...
dari sha....dan kak tini...
tima kasih ye.....tak sempat nk balas yg kak tini...
huuhuhuhuhu......
hari ni aku jelajah kampung...
bukan pergi beraya tapi pegi cari umah yang alamat sama dengan umah aku....
patut lah surat aku banyak tak sampai...
abang pos bengap tu dia pergi hantar kat umah orang lain...
tapi tak jupe pun...
pandai je abng pos wi arahan suh aku cri umh..
kencing aku je..
bengang betol lah..

yg ni dari sha
comel sangat ada gambo sha..

yg ni dari kak tini..

ni plok sarapan pgi merangkap...
mkn malam..
ubi kayu dari kmpung ayah aku...
pemberian dri keluarga mertua kakak aku...
rebus + garam + gula...

ni plok salak dri kelantan...
kakak ipar aku bagi...

bapok besar isi dia..
manis sangat sikit pun x kelat...

sorry lh angah pikah ye..
en3 ni tetap ada makanan....
hahahaha.....

30 comments:

kak tini (umialya) said...

yalah eita, xder apa nak bagi, kad rayapun jadilah sebagai pengganti diri

KY said...

KY pun tahun ni, tak dapat kad, tahun lepas adalah juga...

sHaR!Na eLyaNa said...

hehe..lmbt sampai..posman pun braya juga..malas nak tulis kak..tulisan hodoh hahaha..

Telor Power said...

hehehe dapat kad raya juga eh


salak....
aku suka salak...tunggu saing dari qlate bawa balik ke opis je ni

angahpikah said...

kak eita... mana janji manismu itu.. gambar makanan lagi.. camne saya tak gemuk. asal tengok gambar makanan kat blog kak nie, saya lapar. dah lapar terpaksa la makan.. hahaha

anyway, lama benor dok makan ubi kayu rebus cicah gula.. sungguh nyummy.

Uncle Jonni said...

wah... buah salak.... aiyoooo

HeNRieTTa JoSe said...

Hehehe...encik posman tu sj jew tu...dia agknya nk mnta akk jd assistance dia...sng dia hntr surat umah akk jew, akk bleh tlg hntarkn sekmpung....

Yummy...dlu dlu rietta xsuka slak coz msam....sjak sjak jnior rietta ksi yg fresh dr kg dia kt besut, trus rietta suka coz mnis....

Karukord Jagau's said...

Kita x mnt ar buah salak....
Rasa dia kelat2 laa ....

nur anis said...

sedapnya ubi rebus!..:)

Asrul "iLham" Sany said...

aku rindu kelantan... tetibe ~

izan mama mia said...

eita..dah pos..hrp posme tak salah rumah lg tau....hihiih

tgk buah salak,..teringat buah salak kt kg...lupa pulok nak g tengok...hish rugi betol...

wantie said...

sedapnya buah salak tu. dulu masa pi kelantan ada gak borong salak ni. memang menjadi noh buah salak ni kat kelantan.

tak yah susah susah pi indon

Tihara said...

sian posmen dapat pangkat bengap....kui3..dapnye ubi kayu byk khasiat kan.. :)

eita said...

kak tini...

takpe kak...rasa di hargai je
:)

eita said...

Ky...
kita bertukar lah..
tahun lepas akak tak dapat pun..
tahun ni je meriah sikit

eita said...

sha....
tulah..mujur sampai..
yang lain memang tak sampai..tak tahu lah mana posmen tu lempar surat akak...

eita said...

telor power...

salak kelate sedap...x kelat sikit...

eita said...

angah pikah...
hahahahha.....terpaksa woooo.....

sedap..tapi dah habis..

eita said...

uncle jonni...
kau ni kenapa?..sawan ke?

eita said...

rietta....
posmen baru..merata dia buang surat orang...
rasa macam nak terajang je.....

yang ni salok madu..sikit pun x kelat

eita said...

karukord..
yang ni tak kelat lah..
ni salok madu

eita said...

nur anis

meh makan..tapi dah habis..hehehhe

eita said...

asrul..
owoh..dan2 tu jugak kau rindu kelantan...

eita said...

izan...
posmen baru...tu yang gi hentam merata atar surat orang kat lain..benci tau...

memang rugi..sedap..

eita said...

wantie....
memang menjadi pun..kakak ipar bawak balik 1 guni dari kebun ayah dia

eita said...

kak tiha...
macamana tak marah kak..merata dia buang surat orang....
tak atar betol2 pun....

lama tak makan ubi kayu sedap...

Masya said...

kad raya sy bagi dengan kerongsang sampai x??? harap x sampai ke jiran lain kikikikiki....

9n0L4 said...

lame dok mkn ubi kayu. terliur wehhhhh.

sayA tonaH said...

kite br je makan buah salak bagai ni pg td

sodap~

Che Rosliza Che mat said...

Tak tahan tengok ubi kayu...terliur..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...