Tuesday, August 14, 2012

DAPAT LAGI...

Letih benar hari ni...
panas ketik etek....
nak buat apa pun malas...
tapi dalam malas tu sempat jugak wat 2 jenis kuih raya...
bukan untuk aku pun..
untuk budak2....
yang paling teruja lagi..
sekali dapat hadiah n kad raya..


ni pos laju bawak..
hadiah yang aku menang saguhati cerpen hari tu..
dapat lah selendang n himpunan cerpen...
rasanye cerpen asrul...
n encik orlando pun ada sini...
ph raya baru aku baca..

ni plok kad raya dari 
kreatif sangat2..
puas duk belek guane lah dia buat ketupat dari kertas tu..
kalau aku lah..
lipat punyer lipat..
punyer lipat..jadi cekodok kot..
hhehehhe
tima kasih ye rietta..

57 comments:

izan mama mia said...

tahniah dah dapat hadiah..
hehhe..kira eita lebih terer laa..lipat punya lipat kertas jadi cekodok kan...wawaawwawawaa....hihihi

panas ketik etek tu apa maknanya...ish..kena buka kamus ganu nie..

KY said...

wahhh...bestnya dapat hadiah...tahniah

Zie said...

syoknya dapt kad dan hadia

eita said...

izan...
cekodok kalau leh makan best jugak..
ni x leh pun..

panas ketik it mean...panas terik...pansa yang mengigit kulit yang halus mulus dan tulus ni...hahahhahaha

eita said...

KY..
memang best

eita said...

zie..
syok..
asik tersengih je

izan mama mia said...

oooo....panas sangat ler tu..sebab ada 'etek' belakang ayat tu..yg buat terkonfius tadi tuuu...maaf yer..hamba mama budak baru belajar...

eita said...

izan...
hahaahhahha...jenuh lah melopong kalau gi ganu ni....

HeNRieTTa JoSe said...

Hehehe...dh smpai erk? Mlunye....harap akak suka lah yea...

Psss...akak, dia tarikh akhir supaya sampai sebelum raya, klu lpas tarikh tu...dia sampai selepas raya....

fieda said...

adoi..nak gelak dgr izan mama mia tu...kalau gi ganu habis kena lebong dek org jer la ni..

eita said...

rietta..
comel lah...akak tak pandai langsung...

oooo..macam tu...

fieda said...

eita cer tgk sini..lagi kelakor..

http://mylovely-fieda.blogspot.com/2012/08/english-vs-kelantan.html

eita said...

fieda..

hahah..tau takpe...
memang kena lebong lah...sian plok kekgi..
guane lah kalau izan mari ganu sungguh...

mama mia jangan marah ye....
gurau2 perabis ramadhan..

sayA tonaH said...

waaa besnyer dpt kad raya

angahpikah said...

popular benor dato sri... selamat buat kuih raya... nanti kasi update gamabr kuih =p

kak tini (umialya) said...

kiranya bulih wat magic ye, kertas leh bertukar cekodok?

sHaR!Na eLyaNa said...

wah pndainya buat kad raya tu..lipat2 ja jd cekodok hahah~

ieda said...

seronok dpt kad raya ..
cantik dan kreatif betul ;)

Ujie said...

Cuaca panas ni dijangka smpai okt. Akak ni pun smpai sakit tekak.

Kreatip betul..boleh buat sndiri kad! Akak mmg tak rajin la..

juanz said...

bestnya.... kita ni ha bilalah nk dpt kad raya.... :(

Acik Erna said...

salam eita..rajin ye buat kuih raya,

QasehnyaRania said...

tahniah kak ieta..
tp cantik la ketupat tu..hehe
sib baik xleh dimakan kan ..

Asep Haryono said...

I used to send many greeting cards (Lebaran I mean) for my friends and relatives as well. Since I knew internet, and send them with online card, I never use postal address again. Hiks hiks

Masya said...

tahniah menang cerpen tempoh hari ...

cantik kad gambar ketupat kreatif org tu ..

eMMe said...

bestnye dpt kad raya yg cantik2.. untung eita.. ada je peminat dia, hehehe...

selamat hari raya MZB Eita...
jemputla ke umah akak kat Putrajaya ke Perak ke..hehehe...

wantie said...

bestnya dapat hadiah. pas tu dapat selendang lak tu. Tahbiah

Wanieys said...

wah best ni dpt hadiah dgn kad raya lagi eheee...tu la achaner dia buat ketupat tu erk hihi..kretip betoi hihi

Asrul "iLham" Sany said...

owh, nama Beta dimention... malu... hahahaha

9n0L4 said...

untung la dpt kad raye ade ketupat seketul. hehe.

Tihara said...

whoahh rezeki nak raya..cute la kad raya tuu..leh la makan ketupat raya seksok :)

Mishter Izwän said...

tahniah kak ita, mmg lawa kad raya tuh, lain dari yang lain .

Afiq Yassin said...

Raya tak jadi kalau tak ada kad raya nie.. kurang meriah katanya.. huee

eita said...

saya tonah...
terasa macam zaman budak2 dulu..

eita said...

angah pikah...
dekat2 nak mengundi ni datul memang popular sikit..hahhahah....

sekarang ni makin letih..nak pegang kamera pun malas...

eita said...

kak tini...
hahahah...dah macam mat sentul kan...

eita said...

sha...
kira hebat lah tu sha..

eita said...

ieda...
ha'ah kan..pandai sungguh...tangan berseni

eita said...

kak ujie...
sama lah kak....
biasa tido pakai kelambu...
jap2 kelambu dah di bakar..terpaksa hiduubat nyamuk..
sakitnyer tekak....

ita lagi lah pemalas nak buat semua ni..

eita said...

juanz..
takan lah buah hati tak hantar kad?...

eita said...

acik erna..
ita buat 2 jenis je kak..
yang lain semua anak sedara yang bagi..

eita said...

qasehnya rania...
kalau boleh makan pun rasa macam sayang je nak makan kan..

eita said...

asep haryono..
aduh...kalau macam ni dah takde keindahan lagi lah....

eita said...

masya...
tima kasih..
memang kreatif sangat2..

eita said...

emme...
hehehehe.....
jauh tu...ita kat dungun...

eita said...

wantie..
heheh..leh wat raya..

eita said...

wanieys...
ita pun belek jugak..tak mari mikir macamana dia buat..

eita said...

asrul..
hahahahha...

eita said...

9n0L4...
hahaha..seketul tak cukup..

eita said...

kak tiha..
tak cukup tu kak...

eita said...

mister izwan...
buat sendiri memang ada kelainannyer

eita said...

afiq yassin..
betol3..

izan mama mia said...

eita..sedih pulok baca ucapan raya kat komen blog saya tuu....huuuhuh..mai laa ikut raya kat gerik..meh..meh laa..

a.samad jaafar said...

Salam buat dik eita ...
Selamat menyambut lebaran yg mulia..maaf zahir batin..semoga gembira selalu..

ainnoraini said...

ieta,selamat menyambut hari raya dari kakain..maaf zahir dan batin..

9n0L4 said...

cukup la tu. org beri mujur dh tu. hee.

sHaR!Na eLyaNa said...

wah..sha bru dpt 2 hehe..

Si Matatajam said...

Kreatifnya Rieeta Jose..M kalau bab2 seni ni memang kureng berseni la..ha ha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...