Sunday, August 12, 2012

DAPAT KAD RAYA...

ingat zaman sekolah dulu je banyak sangat dapat kad raya..
dari kawan2...
dari kekasih2 gelap..hahahhaha...
dari adik2 angkat..kakak angkat...
tapi dunia canggih...
makin dilupakan semua ni..
tapi hari ni..
terkezut jugak lah..
1st time dapat kad raya..
kihkih...dan kad raya yang pertama..
sebelum ramadhan melabuh tirai...
ermmm...cepat je masa berlalu ..
rasa macam baru je start pose..
harap masih bertemu ramdhan di tahun depan...
insya allah..

kad raya ni ..dari..
tima kasih ye kak..

yang ni plok dari nuffnang...
hohoho...
duit raya tu...
walaupun tak banyak..
nilah 1st time jugak aku pegang cek...
tapi harap maklum  ye..
duit raya hanya di beri untuk budak bawah 5 tahun saja..
tak yah lah korang nak jadi kecik balik ye..
kihkhihkihkih..
napok sangat kudukut kan...

51 comments:

izan mama mia said...

uih..dia dapat dulu kad raya yer...best ler tuu..hihiih
wah dapat cek...best lagi !!!..banyak ler tu..tak nak kasi tau kat kiter...

eita bg duit raya pada budak bwh umr 5 thn kan..hah mia 3 thn...heheheh

Che Rosliza Che mat said...

hihihi bestnya dapat check dari nuffang...Sorry ieta dok perasan...ingat dari fieda...koya betul...

eita said...

izan ...

hahahha...best lah..
takde lah banyak sangat..
saja pedajal budak2 ni...

apa?3 tahun?
alamak!!!alamak!!!!...

eita said...

che rose..
heheheh...takpe...
janji dah sampai..
tu yang penting...

ieda said...

wah ! tahniah ..
diap dpt duit raya dari nuff lagi .. alhamdulillahhh

nak jugakkk duit layeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!

angahpikah said...

untung la orang tu dah dapat cek.. alaaa 23 tahun pun nak jugak duit raya.. kasik chance la dato'...

QasehnyaRania said...

hye dato..bak la sikit duet ghaya kesini..hehe

tahniah dapat cek dari en.nuffnang..hehe

QasehnyaRania said...

hye dato..bak la sikit duet ghaya kesini..hehe

tahniah dapat cek dari en.nuffnang..hehe

juanz said...

wah..... bestnya dpt kad raya....

Tihara said...

dpt kad raya tu tak best sangat..dapat cek tu yg best..sbb akak baru 4 tahun ni..cecepat bg duit raya tu.. :)

HeNRieTTa JoSe said...

Wah dpt kad raya dah...hehehe....rietta blom trima lagi....
Duet raya nuffnang? Bestnye.....

eMMe said...

wow! Eita, rezeki hari raya..mesti byk ni... Alhamdulillah.. syok la raya tahun ni.. wat tambah2 duit raya kan..kan...

Asrul "iLham" Sany said...

pak cik kaya ~

Wanieys said...

wah siap dpt duit raya lagi...leh kasi kat qalief dia baru 2tahun lebih hehehe

wantie said...

terbaik!! dapat cash our nuff tu. akak ni dok tunggu nuff tu jadi banyak . ntah le sampai bila. kee keh..

anak akak boleh le kot kutip duit raya dari ita, sebab bawah 5 taun.
ngeeee

izan mama mia said...

tq eita atas pembetulan fakta itu..sepantas kilat dah gi tempek kat peti sejuk..haahahahahah...

Karukord Jagau's said...

Terima kasih nufnang.....
Aku bila nk dapat tuuu huhuhuuuu

Ujie said...

akak biasa pegang cek..


yelah, sbb dulu kerja bhg akaun. tukang bukak cek!

*lengkaplah tu..kad raya..duit raya nuff lagi.

kak tini (umialya) said...

akakpn nak kasi kad raya gak, mnta email nama & alamat ke umialeeya@gmail.com, sempat lagi kot!!

teratak hati said...

Wah dpt cek raya..best nya..hakim baru 8 bulan blh dpt duit raya dr eita kn..kn..hehe

Masya said...

amir baru 4 tahun kongsilah sikit duit nuff tu auntie eita hihihihi....

Asep Haryono said...

Blogwalking nih. My name is Asep Haryono from Indonesia. Saya juga pernah dapat cek tapi kiriman cek dari Google Adsense.

Jumlah tak banyak, namun lumayan buat lebaran nanti. Hehehe. Keep up the good work ya. I follow your blog now. Ikhlas tapi jauh :))

IntaNBerliaN said...

lorrr baru nak mintak duit raya tadi.. kata dapat cek dr nuff.. hihii

eita said...

ieda...
larrrriiiiiiii.....
kihkihkih

eita said...

angah pikah..
kalau 2 dan 3 tu bercerai nombor mungkin akan di pertimbang kan lah..
hahahahha..

eita said...

qasehnya rania...
jauh tu...
jadi kesimpulan nyer tak boleh..
hehehhee

eita said...

juanz...
:)

eita said...

kak tiha...
4 tahun dari belakang ke depan ni...?

waaa...cakap pun ada sikit pelat ni..
betol lah kot baru 4 taun ni

eita said...

rietta....
best sangat2...

eita said...

emme...
memang rezeki pun..
tapi ciput je..propaganda je lebih ni
hahahah

eita said...

asrul..
tau takpe...
aku kayo..aku kayo..
hahahaha

eita said...

wanieys..
alamak!!..ramai plok budak2 kat sini...

eita said...

wantie...
ni lah baru merasa dari dari cik nuff..

alamak!!...ada lagi budak2...
ramai nyer...

eita said...

izan...
hahahahhah.....
bagus2...nati selalu ingat ita ye...

eita said...

karukord jagau's..
nanti ada lah rezeki tu..
sabor2...
bonus raya kau lagi banyak tu...

eita said...

kak ujie..
best lah akak hari2 pegang cek ...


eita said...

kak tini..
abang pos mesti kena buat ot ni...

eita said...

teratak hati...

hah?ada lagi budak...oh!!!tidak....

izan mama mia said...

sbb hr2 dekat berpuloh kali buka peti sejuk..maka inagt eita pun berpuluh puluh kali laa..hihihi

eita said...

masya..

ada lagi sorang ni...aduh..aduh...

eita said...

asep haryono...

walau tak banyak tapi hati tetap suka...

eita said...

intan berlian..
haaaa...nasib baik alisha tak minta....
huhuhu

fieda said...

nasi tamboh sikit la..maira 4 athun ni..ker guane..??hihi

eita said...

fieda...
alamak!!!..ada lagi budak..
adoi..bankrap datuk tahun ni...
hehehhe

sHaR!Na eLyaNa said...

kak...sha baru 3 tahun..seumur ngn mia..nak duit raya heheh

9n0L4 said...

perghhhhh. dpt cek nuffy. nok gokkkkkkkkkkkkk.

eita said...

sha...
hahahahha,...ada lagi budak sesat sorang kat sini....

eita said...

9n0L4..
kalau nak minta dengan cik nuff ye...
hehehhe

eita said...

9n0L4..
kalau nak minta dengan cik nuff ye...
hehehhe

sHaR!Na eLyaNa said...

nak juga..nak juga hehehe

Si Matatajam said...

Seronoknya bila tengok ramai yg dapat duit raya dari Nuff... Alhamdulillah..M bila nak merasa tak tau lagi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...