Tuesday, May 6, 2014

HOME SWEET HOME...

Akhir nyer balik jugak aku kat umah..
puasang duk umah orang...
hehehehehe....takde keje..
asik makan..tido..makan tido...
badan doh supe tong..
balik ni kena diet...
macam biasa lah kalau umah dah lama tinggal ni..
satu keje lah plok...
kena sapu sapah..mop...
huhuhuhu...


balik2..tengok..
laaaa...dah dapat cucu aku ni..
hahahaha...
beranak kat stor motor aku...

hari tu gi jalan dengan MIL aku..
walaupun kaki tak sihat lagi.
tetap macam nak sawan tengok motor...
bile aku nak dapat motor ni..
(tetap  dok serik naik motor..)






mentaliti orang melayu tetap tak berubah..
ada ke patut..
aku baru sebulan kawen dah tanyer mengandung ke tak..
siyot je....

19 comments:

HeNRieTTa JoSe said...

Dok umah mertua ke? Klu rietta pown dok umah org kepuasang gok...umah sndiri jgak yg selesa walau xsecantik umah org kanh....

Eeeh dah dpt cucu...dah besar pown...comeiii...

umi alya said...

ha3.. biasalah ita, itu baru sebulan, kalu mencecah setahun tp masih belum hamil, puas le manadah telinga..

umi alya said...

** menadah

HeNRieTTa JoSe said...

PS...bukan xciden akk...tapi bumbung rumah diterbang dek angin kencang...

t.a.t.a said...

Kak eita, kalau naik motor tu, cik abe nak letak mana? Tak bagi dia ikut ke?


Eh home mana ni? Your home literally or your blog home?

QasehnyaRania said...

slamat kembali.
akak, gi la naik CH, amik angin cuci mata.hihi

baru sebulan kan dh menanya.
mcm sy dah naik capang telinga ni mndegarnya..

masuk tinga kanan kuaq tinga kiri

kak, kepuasang tu amende?
ambe dok pahe..

Sayangku Zie said...

wah cucu bukan main ramai lagi yer ita...

wah peminat moto besar ke? wah cayalah..

Acik Erna said...

saba eita..pertanyaan biasa tu..lepas ni akan ada pertanyaan2 lagi yang terpaksarela layan

Tihara said...

comel nya cucu ita
beli la satu motobike
naik dengan cik abam baru tak puasang :)

Jay Ar said...

Saya 3 tahun kawin baru dapat anak, macam nak ditampal telinga dengan tanah liat utk menangkis soalan...

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Ingatkan eita dah perlahan2 nak undurkan diri dari berblog. Yalah orang dah kawen kan! Kebiasaan begitulah, begitu jugalah mentaliti orang melayu mengenai perkahwinan seseorang. Sebenarnya, kata org sebelah Perak mereka tu `eager to know`. Woi! bukan senang cerita, gosip2 mengenai Dato` Seri le katakan. Eh! ingatkan dah kubur bernyawa nak kan motor duccati. Yalah x boleh nak bayangkan kalau eita bawa YIL naik motor tu 180km/jam. Macam2 gambaran boleh diandaikan!

shahdiana said...

welcome back eita....

Kolya Ganesh said...

welcome back to sweet home datin eita

Mar Mansor said...

comel betul cucu tu..

eita said...

rietta...ada balik dungun ni...tau takpe..heheheh

cantik kan cucu kita....hahahah


umi alya...hahahah...tu lah kata..mulut manusia kan...nak heran buat apa..semua tu rezeki dari allah kan..


rieta...oooo...akak ingat rieta acident..takut jugak..



tata...hahahha..akak naik sorang je..cik abe duk umah...my home lah..lama sangat tinggal...



qasehnya rania...best tu.....nak buat macamana lah kan...bukan leh tutup mulut....puasang tu..rasa bosan yang teramat sangat...


sayangku zie...hahahaha...warga mas..cucu pun ramai lah..
peminat yang memang giler pada motor..



acik erna....hahahahaha...



kak tiha...nak ke kak?
adik tiha nak belanja akak ke?.
kalu nak belanja leh je..



jay ar....hahahahaha..susah betol manusia kan..




tajnur...waalaikumussalam...mana boleh undur diri dari berblog...kawen..kawen..blog..tetap berblog...
hahahahahaha....susah jadi orang ternama ni...jangan bayang kan...



shahdiana...thanks kak..


kolya ganesh...thanks nesh...



mar mansor...nak ke?



sHaRiNa eLyaNa said...

biasala tu kak, xpa..cpt2 dpt baby ya..hihi

hainom OKje said...

Sukalah mak kucing tu tuan dia dah balik boleh urut dia masa pantang hehe

Siti Fatimah said...

Hehehe...part motor tu.ko tetap dok mengidamkan. Pas ni suh cik abg beli satu yer..

Masya said...

aloh² comelnya cucu hihihihi .....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...